JAM!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:46 schreef JAM het volgende:
Wat ben je toch bij-zon-der, IR.
Ik las 'geen alcoholprobleem heeft'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 04:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
JAM!!
Ik las pas dat 1 op de 5 Hagenaren een alcoholprobleem heeft. Ik moest meteen aan jou denken
Juist die kennis maakt het zo spannend en uitdagend om het NIET te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie zouden 't vast niet gek doen als liefdespaar.
Tot ook dat begint te vervelen... dan moet je weer wat anders.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Juist die kennis maakt het zo spannend en uitdagend om het NIET te zijn.
Naar boven of naar beneden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Onze kat heeft een schildklierafwijking.
Verhoogd. Hij is bijna 1,5 kilo afgevallen.quote:
Moet 'ie aan de pillen of gaan ze opereren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verhoogd. Hij is bijna 1,5 kilo afgevallen.
Hij zit nu aan de pillen. Momenteel is zijn weerstand zo slecht dat hij een operatie niet aankan. Daarna kijken we verder. Ik weet niet of een operatie zo geschikt is. Het is een oude kat. Maarja, als hij er nog jaren plezier van heeft...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Moet 'ie aan de pillen of gaan ze opereren?
Jep! Daarom zag het er ook niet ernstig uit. Hij is nu zeg maar zijn overtollige gewicht kwijt.quote:Is 't die rooie?
Wij zijn selectief geweest en alleen naar het Thyssen en Reina Sofia gegaan. Tussen de zeer moderne kunst zit weinig fraais. Je kunt de bovenste verdieping gerust overslaan; je mist dan hooguit 1 fraai schilderij van Bacon.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef Z het volgende:
Ik vond het Reina Sofia wat tegenvallen, maar het was het laatste museum wat we bezochten in Madrid dus was er wellicht sprake van een overdosis.
Poeh. Lijkt me nog best lastig, want een operatie garandeert ook niet een pillenvrij leven. Dus of je 't nou met pillen onderdrukt of aanvult... Je krijgt de pillen er wel in? En knapt 'ie al wat op?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij zit nu aan de pillen. Momenteel is zijn weerstand zo slecht dat hij een operatie niet aankan. Daarna kijken we verder. Ik weet niet of een operatie zo geschikt is. Het is een oude kat. Maarja, als hij er nog jaren plezier van heeft...
[..]
Jep! Daarom zag het er ook niet ernstig uit. Hij is nu zeg maar zijn overtollige gewicht kwijt.
Pillen geven gaat best lastig, maar de paté-truc werkt vooralsnog. (Die werkt bij de andere 2 katten niet.)quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Poeh. Lijkt me nog best lastig, want een operatie garandeert ook niet een pillenvrij leven. Dus of je 't nou met pillen onderdrukt of aanvult... Je krijgt de pillen er wel in? En knapt 'ie al wat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |