Hee ik hoor een nieuw nummer van Stevie W.
Nog nooit uitgebracht !
AAAUUUUUUWWWWW, m'n oren!!
Maar goed, voor die zang van haar verdient ze minstens 7 van de 14 volgende week ..
Stem es op jezelf joh, ..
[Dit bericht is gewijzigd door BAF (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 08:11 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Mona gaat koortdansen in een lange rok! Wat 'n suffeGek, dat je je schenen bezeerd!
En bianca dan? Haar rok is een stuk strakker en dan die schoenen! Zij kan het volgens mij beter op blote voeten doen.
En voordat iemand begint te zeiken over het gewicht van Mona ivm het afbreken van het palteautje... die dingen hebben in korte tijd wel heel veel te verduren gehad!
Grx, Maarten
Er stond nog een maat op en dat begon met een 4 . Lijkt mij meer de realiteit
Sluit
Mijn droomwens :
Mona die gekleed in een weinig verhullend ballerina-pakje op uiterst gracieuze wijze over het koord zweeft en met een salto in de armen van Ruud landt waarna ze een lange natte tongzoen uitwisselen.
Als laatste is Bianca aan de beurt. Zij is verkleed als Chucky de clown en heeft nog 10 minuten de tijd. In de laatste minuut lazert ze voor de 30e keer naar beneden, breekt een poot terwijl er een kip op haar lelijke kop schijt.
Sluit
Groetjes
Zo van, "Kijk mij eens gek zijn"
Grx, Maarten
Oh nee, er was nóg iets. Die kook-show van Willem, dat leek wel heel erg voor-geproduceerd, daar hadden ze het met de redactie wel even over gehad, van tevoren, zeg maar.
Hummie: "Jongens, de zaak zakt in als een ongare pannekoek. No offence, Bianca. Maar de kijkcijfers lopen drastisch terug. Dus. We gaan iets leuks doen. Iets spontaans. Zeg, een striptease van Mona. Nee..? Geen goed ideetje? Nou, jammer. Een kook-show van Willem dan, is dat wat..? Perfect, een kook-showtje, doen we. En knutsel wat leuke koks-mutsen in elkaar, jongens. Maak er wat moois van."
Zoiets, dus. Nou hoorden wij via-via (en we hebben al zoveel kennissen!) dat die BB-bewoners een keer per dag standaard aan tafel zitten met de redactie. Of 't waar is, is één ding, maar wij beginnen nu toch wel sterk te vermoeden van wel.
Heeft iemand opgemerkt dat Bianca met nat haar in bed lag toen ze op dat ontbijtje-op-bed lag te wachten..?
Inderdaad : Boring Boring Boring. Tot de volgende nominatie gebeurt er waarschijnlijk niks.
Viel me wel op: BiJank schijnt regelmatig op een geheel ander nivo te communiceren. Alsof de anderen in een ander parallel universum verkeren. Dat idee heb ik vaak als ze iets zegt, heeft ze wel met iemand echt *contact*? Ze zegt vaak dingen die van weinig gevoel met de situatie op dat moment getuigen. Ze zal er waarschijnlijk uitgaan, denk ik, bij de volgende nominatie ronde..
Trouwens: Ik zit te wachten op het eerste gevalletje van "Cabin Fever" (gisteren The Shining (blijft briljant) gezien). Alle ingredienten zijn daar: mensen opgesloten en afgesloten van de buitenwereld op een beperkte oppervlakte, een BIJL...Kan briljante TV opleveren..
quote:
op 10-26-1999 om 08:46 PM schreef ruby o.a. het volgende:Heel gezellig dat gezing van Mona, alleen ik begrijp niet dat Ruud er zo rustig onder blijft, want geef toe: het is toch wel schandalig vals!
Als een Man als Ruud, ook maar de kleinste kans ziet om te 'scoren', dan komen er oerkrachten los. In deze fase verdraagt zo'n man vrijwel alles. Er zijn niet voor niets 6 mijard mensen !
Nadat Mona begon te zingen is spontaan de beeldbuis ontploft. Ik ben pas net klaar om de stukjes glas uit m'n haar te halen. Nog een geluk dat 't de beeldbuis was, anders was waarschijnlijk de hele straat eraan gegaan (ik zet 'm namelijk nogal hard, weet je, anders kan ik niet alles verstaan).
'oh grote wonder is geschiedt, mijn broek is nat en het regent niet'
quote:
op 10-26-1999 om 09:08 PM schreef Sniper het volgende:Trouwens: Ik zit te wachten op het eerste gevalletje van "Cabin Fever" (gisteren The Shining (blijft briljant) gezien). Alle ingredienten zijn daar: mensen opgesloten en afgesloten van de buitenwereld op een beperkte oppervlakte, een BIJL...Kan briljante TV opleveren..
Ik wil hierbij even opmerken dat de bijl in de tuin van BB aan de ketting ligt, dat is jullie vast ook opgevallen.
Ik vind dat Willem, na zijn 'trend' zich niet meer te scheren, een beangstige gelijkenis gaat vertonen met Jack Nickolson in deze film. Die tuinstreams die 20 uur per dag zijn te zien komen nu van pas. We kunnen allemaal de bijl in de gaten houden.
Scenario waar Hummie van droomt: Bianca wordt wakker om 5 uur snachts: 'Wat is dat toch voor een herrie? Muizen?'
Op dat moment wordt de deur van de slaapkamer aan splinters geslagen en steekt iemand zijn hoofd door het gat:
"Hier is Willemmmmmmmmm!"
quote:
op 10-26-1999 om 09:00 PM schreven The Two Sisters onder andere het volgende:
......
Oh nee, er was nóg iets. Die kook-show van Willem, dat leek wel heel erg voor-geproduceerd, daar hadden ze het met de redactie wel even over gehad, van tevoren, zeg maar.
.........
Willem was inderdaad aardig aan het stotteren met zijn 'tekst'. Volgende keer iets meer oefenen?
Verder niet echt boeiend hoor de uitzending van vanavond... de bewoners zijn nogal passief. Bart heeft het duidelijk niet meer naar zijn zin en reageert dat af op iedereen die in de buurt is. Als hij zou weten hoe heppie Sabje weer is in de buitenwereld... het is volgens mij nog lulliger voor de achterblijver.
Het is me nu duidelijk waarom we gisteren vijf minuten lang een clip van het BB lied te zien kregen: ze hebben gewoon een tekort aan leuk beeldmateriaal en smeren wat ze hebben zo dun mogelijk uit over het dagelijkse half uurtje.
Wat ben ik blij dat ik niet in dat huis zit zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |