abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:27:00 #26
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_208608
quote:
op 10-26-1999 om 08:51 PM schreef SunChaser het volgende:
Inderdaad, wat een groezelige beelden van K en M.

Ze moest ook weer iets vastmaken/ omdoen toen ze uit z'n bed stapte. Maar dat was verder een beetje onduidelijk omdat
Bianca ervoor ging staan geloof ik.

Redactie Frontpage woensdag 27 oktober 1999 @ 00:13:00 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208609
Kwart voor een maar ff naar de herh. kijken dan
pi_208610
Even een berichtje:

de herhaling van vandaag is net begonnen!

...als je prutje maar goed zit..
  woensdag 27 oktober 1999 @ 01:03:00 #29
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_208611
D'r valt me nu pas op, in de herhaling dat Willem valspeelt in 't spelletje voetvolley met stuit. (dus geen volley) Hij zei eerst wel dat je alleen kon scoren als je aan serve was, en later zegt ie weer van niet.
De sneak.
Life is what you make it.
pi_208612
tjonge... die kookcursus is echt op verzoek van V. gedaan.. te gelikt, niemand heeft er zin in, en willem weet TE goed datíe "in beeld" is..ze zitten er echt bij omdat het moet..
Mislukte poging, V !
  Redactie Frontpage woensdag 27 oktober 1999 @ 01:11:00 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208613
Ik heb dat stukje van M en K paar maal achter elkaar bekeken. Er is niks op te zien. Toch een vreemd fragment, als ik K's man was, was ik nu overtuigd geweest van de geruchten. Een beetje tot half een bij elkaar in bed liggen, het vlees is zwak.
Vinden jullie het overigens niet vreemd dat K's man nog nergens aan het woord is geweest, ook niet tijdens de Dodag avond uitzendingen met Daffie en Rolfie?

pi_208614
Als Mon weer teruggesleept is in de zee, zullen er wel weer veel "huilende zeehondjes" in Pieterburen aankloppen..
Wat zingt die meid vals!
pi_208615
quote:
op 10-27-1999 om 01:11 AM schreef SunChaser het volgende:
Ik heb dat stukje van M en K paar maal achter elkaar bekeken. Er is niks op te zien. Toch een vreemd fragment, als ik K's man was, was ik nu overtuigd geweest van de geruchten. Een beetje tot half een bij elkaar in bed liggen, het vlees is zwak.
Vinden jullie het overigens niet vreemd dat K's man nog nergens aan het woord is geweest, ook niet tijdens de Dodag avond uitzendingen met Daffie en Rolfie?

Het lijkt alsof ze eerst aan het zoenen zijn. Maar als ze opstaat, doet ze geen kledingstuk aan, maar har microfoon om.

Wat mij ook verbaast is, dat de medebewoners er eigenlijk niet over praten! Ik zou toch wel willen weten hoe zij denkt dat haar familie dit zal vinden!

pi_208616
Meesterlijk, Maurice tegen Bianca:
"Soms moet je gewoon een klootzak zijn - dan komt die agressie eruit!"
Gaat aan het eind van het koorddanstouw staan en roept: "Takkewijf!"

Wat een bijdehandje wordt die Maurice, zeg !

pi_208617
Even mijn signature aanpassen aan het gezelschap..
pi_208618
Heeft Sabine dat vodderige roze ochtendjassie laten liggen en is Bianca er maar ingekropen in de hoop dat Bart met zijn slaperige kop de hand aan haar zou slaan?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_208619
mwa, denk dat Bianca meer behoefte heeft aan erkenning van haar Grote Zijn dan aan sex..
  woensdag 27 oktober 1999 @ 10:30:00 #38
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_208620
Jezus, wat een ongelovelijke kul-uitzending! Er gebeurde helemaal niets. En toch blijf ik kijken en hoop dat er iets gebeurd. Maar helaas.

Is het iedereen opgevallen dat deze hele dinsdag-uitzending gevuld was met maandagnieuws? Alleen de valpartij van Mona was echt van dinsdag, en daar lieten ze bijna niets van zien. Zucht.

Vanavond maar weer kijken, misschien gebeurt er dan wel wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 27 Oktober 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')