probeer 'um dan nog maar eens af te remmenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:44 schreef cul_non_kul het volgende:
dus eerst rammen en dan rimmen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als je het zo vraagt klinkt het bijna Ome Willem-achtig..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als je het zo vraagt klinkt het bijna Ome Willem-achtig..
de kontjes van het brood wellicht? Met pindakaas idd...voor het visuelequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef rimmen het volgende:
ik ga gaan eten geen kontjes om te nutigen
Wie nietquote:
Oh god, en die broodjes poep!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef GateWayX het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de man nooit 100% vertrouwd. Hij kijkt me altijd net iets te gelukzalig als er weer zo'n kind op z'n schoot gaat zitten.
Firefox?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef rimmen het volgende:
als ze niet afgeveegd is vind ik ze het lekkerst dan lik ik ze diep uit gebeurd ook soms dat ik ze eerst vuistneuk FF dan kan mijn tong gemakkelijker naar binnen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef rimmen het volgende:
eigenlijk is dit gewoon een grote grap, ik ben een kloon van een van de FA's![]()
Oostende kent een innemende cultuur... tussen neus en lippen: als de anus van je neefje blijft bloeden is dat wel degelijk een goede reden om te stoppen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef rimmen het volgende:
als ze niet afgeveegd is vind ik ze het lekkerst dan lik ik ze diep uit gebeurd ook soms dat ik ze eerst vuistneuk FF dan kan mijn tong gemakkelijker naar binnen
quote:
Geroosterd schijtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De stoel lijkt wel op een death trap uit de komende SAW V, waarin je reet langzaam weg wordt geroosterd
Dat is een hele geruststellingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:38 schreef rimmen het volgende:
ik zulke kontjes steek ik mijn tong niet alleen mooie gezonde zonder uitslag
De rest niet héquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef rimmen het volgende:
nee barend dat vied ik vies
Hoe smaakte het? Heeft u er nog mee lopen gorgelen in uw mond?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:07 schreef rimmen het volgende:
flashwin
ja rechstreeks uit een mooi kontje
Was het Tubgirl?????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:57 schreef reetveter het volgende:
zeker deze![]()
![]()
weet niet zeker of ik hem mag posten![]()
[ afbeelding ]
zo niet moet een modje hem maar verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |