Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef 16meter het volgende:
Ik wil naar InQontrol potverdorie!
Bleek dus dat het Smokin' was, ik haal die 3 altijd door elkaar.quote:
lsdb, dat weet toch iedereenquote:
maakt niet uit, de hele vinyl is vetquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Bleek dus dat het Smokin' was, ik haal die 3 altijd door elkaar.
de ultieme DonkeyRollers-trackquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:46 schreef 16meter het volgende:
No-one would have believed in the first years of the millennium, that a few men even considered the possibility of creating a harder style in dance music. And yet, across the gulf of space, minds immeasurably superior to ours regarded this scene with envious eyes. And slowly and surely they drew their plans against us. Tututututuu tutututu utuuuut![]()
![]()
Heb ik hier ooit geroepen dat Immeasurably niet zo bijzonder was...Ach ja, er zijn wel meer platen die je vaak moet horen voordat je ze kunt waarderen.
Nu officieel lekker verklaardquote:
Wat een geile bedoeling, shitquote:
Ja godver, mn vaste stam(p)clubje geslotenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:13 schreef mstx het volgende:
http://www.gelderlander.nl/arnhem/article2441103.ece
ik hou niet van bieflappenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:01 schreef Bieflap het volgende:
TVP
Na jarenlang lurken (vooral in dit topic) toch maar eens aangemeld
vandaag hadden ze weer woensdag = hakkuhdag bij 3FM, keuze uit:quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Silaz het volgende:
omg. ik ben nu weer van die oude happy hardcore a la charly lownoise aan het luisteren.
toen ik in groep 6/7 zat kreeg ik van een buurjongen een cassete/cdtje met een cd bomvol met deze muziek.
Charly Lownoise & Mental Theo - Stars. omg dat ik die nooit heb gevonden. Daaar heb ik me toch herrineringen aan joh xD
(H) eerste plaatje dat ik van mij eigen centjes kochtquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaag hadden ze weer woensdag = hakkuhdag bij 3FM, keuze uit:
- Dune - Hand In Hand
- Mark Oh - Lovesong
- Hakkuhbar - Supergabber
ik wilde ze alle 3 horen![]()
maar uiteindelijk had Dune de meeste stemmen
![]()
ja wat is dat altijd heerlijk op de woensdag! Liep de afgelopen weken bijna door het stagebedrijf te stuiteren!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaag hadden ze weer woensdag = hakkuhdag bij 3FM, keuze uit:
- Dune - Hand In Hand
- Mark Oh - Lovesong
- Hakkuhbar - Supergabber
ik wilde ze alle 3 horen![]()
maar uiteindelijk had Dune de meeste stemmen
![]()
system of a downquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja wat is dat altijd heerlijk op de woensdag! Liep de afgelopen weken bijna door het stagebedrijf te stuiteren!
Trouwens, even een eigen productie spammen :p
http://www.speedyshare.com/236255140.html
Zeg maar wat jullie vinden! Het middenstuk met die "hardsounds" gaat denk ik keihard de deur uit. De track wordt sowieso opnieuw opgebouwd aangezien dit in Ableton is gemaakt en ik nu met Logic werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |