Is Natasha dan verdronken in vuilniszakken.
Heftige shoot, ik vind de foto van Brittany het mooiste. Verder staan Sarah en Felicia er ook goed op, al zie ik het onthoofde bij Felicia ook niet zo. Diana vind ik het minst op de foto staan. Haar figuur komt zo niet echt tot zijn recht. En ik ben niet zo kapot van de foto's van Jael en Renee.
Ligt het trouwens aan mij of gaat dat t-shirtje met die stropdas van Jael er steeds smoezeliger uit zien. Van mij mag ze wel vertrekken. Ze lijkt continu knetterstoned en ik irriteer me heel erg aan hoe ze doet en wat ze zegt.
En de dames plus size mogen er van mij ook wel uit. Ik snap niet waarom zij mee mogen doen, je weet toch wel dat een plus size model nooit gaat winnen en uiteindelijk krijg je alleen gezeur over de kleding die niet goed past en zo. Daarbij vind ik ze beiden niet echt geweldig presteren.
Zou deze editie trouwens echt niet durven voorspellen wie er wint. Meestal heb ik wel een idee, maar dit keer vind ik er niemand echt uitspringen. Zou voorlopig mijn geld op Brittany zetten, denk ik.