Ik heb het idee dat de populariteit van het hele modellengedoe onderhand over zn hoogtepunt heen is...quote:
mischien omdat ze het programma op youtube hebben gekeken??quote:Op maandag 28 januari 2008 20:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de populariteit van het hele modellengedoe onderhand over zn hoogtepunt heen is...
Klopt, sommigen werden op de anti-rook shoot zelfs afgebeeld als kankerpatienten met chemo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:18 schreef Xennia het volgende:
Ik vind deze shoot ook wel wat luguber en vraag me af welk doel het dient. Het lijkt wel alsof er achter elke foto een of ander statement moet zitten.
En vorig seizoen mochten ze toch niet roken, of was dat de Nederlandse versie?
Het is ook niet aan te raden het haar op dezelfde dag te verven, en dan te weaven. Aangezien de hoofdhuid dan door de peroxide al helemaal geirriteerd is. Maja, in ANTM is alles voor de show he.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Brittany zag er veel beter uit met kort haar. Vind het rode kleurtje wel leuk staan. Maar ja, dat was natuurlijk niet genoeg voor de metamorfose..
Wat zal zo'n weave trouwens zeer doen!! En heb ook wel eens gehoord dat het je haar verstikt, toch? Als ik het zo zag kan ik het me voorstellen, het was toch eerst strak je eigen haar vlechten, dan een soort van netje eroverheen en dan die weaves (die ze soms zelfs vastlijmden?!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |