quote:Op maandag 4 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Jael praat echt als een ... als een.... een wát eigenlijk?
Het klinkt nergens naar. Maar toch vind ik het wel een toffe meid. Alleen totaal geen supermodel
Ze klinkt alsof ze hartstikke high isquote:Op maandag 4 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Jael praat echt als een ... als een.... een wát eigenlijk?
Het klinkt nergens naar. Maar toch vind ik het wel een toffe meid. Alleen totaal geen supermodel
De mimiek is dus matig..quote:Op maandag 4 februari 2008 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
'als je die belichting en je pose weghaalt, blijft er niks over'. Nee doh... Dat commentaar snapte ik even niet hoor...
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
(en wat ben ik het toch vreselijk vaak eens met jouw posts)
Hmz oké. Mja, hoeveel mimiek kun je hebben als lijk?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
De mimiek is dus matig..
Jammer dat Felicia negatief commentaar kreeg, ik hoop niet dat zij eruit gaat
Maar ik kijk nooit Grey'squote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
[..](Maar nog wel even Grey's Anatomy apart noemen bij je favo series hoor, ook al staat er Net5-series
)
Dan moet je daar maar eens snel mee beginnenquote:
Sarah heb ik ook helemaaaaaal niets mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef Maartel het volgende:
Het is wel weer een leuke club meiden nu(als in sympathiek)
Behalve Rene dan.. nja, en Sarah ben ik ook nog niet kapot van.. en Jaslene is ook maar akelig..
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:39 schreef Dana85 het volgende:
Felicia eruit?! Vind ik echt jammer en had eerder Dionne verwacht.
Had overigens liever Sara of Diana zien vertrekken dit keer.
Of Jael, die praat alsof ze alleen maar joints en sigaretten rookt en veel koffie drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |