WAT NOU "quote:
Dat ik dit zingende enthousiasme nooit achter je gezocht zou hebben! Het is aandóénlijk!quote:
Dudequote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik dit zingende enthousiasme nooit achter je gezocht zou hebben! Het is aandóénlijk!
Da's een van de enige liedjes die ik op de gitaar kan spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:57 schreef Zhenar het volgende:
Hier staat mijn nieuwe "inzending" trouwens.
Doe je best goed!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeIk heb je toch wel eens verteld van de musical episodes op mijn werk?
![]()
Hier staat mijn nieuwe "inzending" trouwens.
Zodra het de hoogte in gaat, ga ik de mist in iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heaaaaaaaaart klinkt nergens naar Zhen.![]()
Je bedoelt die verzuurde knakker die niets met het programma te maken heeft en huillie-teksten op zijn weblog schrijft? Ga je gangquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:38 schreef kastanova het volgende:
Ik ben wel bereid als de Henkjan Smits van Fok te fungeren [ afbeelding ]
Jij mag wel de Mari zijn en de grime beoordelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:38 schreef kastanova het volgende:
Ik ben wel bereid als de Henkjan Smits van Fok te fungeren [ afbeelding ]
Geweldige typecasting, dat wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt die verzuurde knakker die niets met het programma te maken heeft en huillie-teksten op zijn weblog schrijft? Ga je gang
Wat dan niet?!quote:
Daar kan ik geen karaoke nummers van vindenquote:
Ik ook maar als we met z'n allen ons lekker schamen en het toch doen lukt het wel. Met je optreden in het park voor de vogels en de eekhoorntjes als toppunt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje beschamend.
Ja, ik ook, maar ik vermaak me prima hier thuis!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje beschamend.
Ik ken alleen hmm hmm hmm een beetje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook maar als we met z'n allen ons lekker schamen en het toch doen lukt het wel. Met je optreden in het park voor de vogels en de eekhoorntjes als toppunt.![]()
Zhenar, acapella, who needs friggin' karaoke?
En ik ging nog wel voor de gevoelige snaar!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet lachen om Zhenar's Michel(le).
Ja, daarom juistquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik ging nog wel voor de gevoelige snaar!
Ik doe gewoon mijn ding, weetjewelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Ik vind het totaal niet bij je passen, maar toch leuk geprobeerd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |