Wauw!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- de badkamer opgezocht voor de akkoestiek
- gecheckt of boven-, beneden-, links- en rechtsburen weinig kans hadden het gekrijs te horen
- het gekrijs op een volume'tje 2 gehouden
- I WENT FOR THAT GODDAMN HIGH NOTE, HOU JE VAST, SLUIT DE OREN
- de eend is nu dood
- morgen gooi ik het er weer af na, al badend in het zweet, wakker te zijn geworden, denkende dat ik een nachtmerrie had waar ik een filmpje op fokking joetjoep heb gezet, me daarna realiserende dat ik het heb gedaan ook.
- en toch ben ik benieuwd he
Je moet gewoon de radio aanzetten, zachtjes beginnen mee te zingen, dat steeds luider doen en dan al zingend naar boven lopen (of waar de computer ook staat). Dan valt het minder op als ze je later "nog steeds" horen zingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdomme ik kan het gewoon niet als hier iemand thuis is, en aangezien mijn ma met een of andere gewrichtsonsteking thuis zit is ze ook nooit weg.
Die hoge noot doe je anders nog best oké hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef Lindytje het volgende:
Wat neemt mijn telefoon karig geluid op zeg.... Sjezus...
Maar goed, hier nog eentje: Mijn leven is van mij
Bij lange na niet perfect, maar een poging. Zelfs helemaal tot het eind van het nummer.... (Hoog!!!!!!! Damn!!) Kom maar met dat commentaar..![]()
PS. Beeld slaat nergens op, ik had mijn foon gewoon in mijn hand...
Hihi, gekkie!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:18 schreef Zhenar het volgende:
Die windvlaag maakt het spannendZo van "OMG, leeft hij nog?!
"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gekozen voor lately van Stevie Wonder. Buiten opgenomen in het donker in een park. Helaas een windvlaag halverwege, maar daar moet je maar doorheen luisteren
![]()
.
http://www.youtube.com/watch?v=MgyEJNprXvM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |