quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Cee het volgende:
Gewoon de hele dag sjaaltje om en thee met honing drinken. Een nieuwe Tha_Erik zal herrijzen.
Hij lijkt er idd best opquote:
Nou nee, die gelijkenis zie ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lijk niet op Jamai!
Als ik dan op iemand moet lijken dan is het eerder Jaap uit de Gouden Kooi![]()
.
Ik denk niet dat ze daar gelukkig van zouden worden Marble.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:09 schreef Marble het volgende:
(...)stapte Tha_Erik in het huwelijksbootje met zijn dolgelukkige bruid shining_star.[/i]
The (happy) end!
Het is gebaseerd op de realiteit, Jamai deette met Dewi tijdens Idols nietwaar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar gelukkig van zouden worden Marble.
shining is de tropische verrassing van IDO hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eindig met shining?
Janis Joplinquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk je Janis Joplin, komt er Nelly Furtado uit zeg maar.
Ik wilde het wat vuiger aan doen voor chans.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
[..]
shining is de tropische verrassing van IDO hoor. Eenieder die haar schaakt als trophy wife mag god op zijn blote knietjes danken!
Dank je wel! Nou ja, nee, thuis achter de computer en in de auto... Dan houdt het wel zo'n beetje op!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef BVO het volgende:
Zo, netjes hoor. Je hebt er ook echt de stem voor, zulke nummers.
Zing je wel vaker?
Dit is mijn jeugdsentiment.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Yeahhhh dat keek ik 'vroegâh' altijd, jeugdheldin!![]()
ik ben dus al tijden op zoek naar de karaoke van diequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:48 schreef Lindytje het volgende:
Tsja, waarom wachten tot morgen? Dan durf ik waarschijnlijk niet meer....
*schraapt lef bij elkaar*... Goed posten dan maar.
Hier is mijn ieniemienie stukje... En excuses voor het lange intro...
('druk gewoon op invoeren!!!!!')
Edit: het is tevens een raadjeplaatje geworden....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:39 schreef Marble het volgende:. Unlike mijn hedendaagse persona/imago misschien doet vermoeden, was ik een echte jongen vroeger die vooral stoere jongensdingen deed en keek
. Zoals dit.
Nu nog steeds wel vind ik hoor, touwens. Ik bedoel, Buffy en Angel en Lost zijn toch ook heel stoer.
Sorry, heb ik niet... dit was de gewone versie. En dan gewoon nét iets harder zingen dan de speakersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben dus al tijden op zoek naar de karaoke van die
*hebben hebben hebben*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |