Daar kwam ik ook achterquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef BVO het volgende:
Het hoge is lastig he......
Ik vind het een leuk liedquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou dat valt nog reuze mee.edit: oh, het tweede stuk niet.
Alleen je kiest wel een kutlied uit.
We zijn druk mee bezig een plan op papier te zetten en kijken of we het FOK!wide kunnen organiseren. Misschien lukt het, misschien niet. Ik hoop het welquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef BVO het volgende:
Nu er toch wel wat deelnemers (lijken?) te zijn, komt FOK! Idols er ook en hoe staat het ervoor?
Yeahhhh dat keek ik 'vroegâh' altijd, jeugdheldin!quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:34 schreef Marble het volgende:
Jij bent geen Beth Hart Cee, maar meer deze chick.
Dat ik hier iets heb neergeplempt betekent overigens niet dat ik ook Fok!wide wil meedoen hèquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn druk mee bezig een plan op papier te zetten en kijken of we het FOK!wide kunnen organiseren. Misschien lukt het, misschien niet. Ik hoop het wel.
Ik kom er later uitgebreid op terug.
Mijn stem is 's ochtends altijd lekker brommend en geilquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok het opnemen gebeurt niet 's ochtends. Rapsende overslaande hese stem
. Ik heb zelf thee gedronken enzo, zoals al die Idolsdeelnemers dat ook altijd doen (
), maar het mag nog even niet baten.
Dankjewel! Met vlak bedoel je toch dat er weinig hoogteverschil in mijn stem zit zeg maar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vind ik heel goed hoor.
Misschien nog wat te vlak om bij Idols ver te komen, maar voor de rest: mooi zuiver. Zeker die hoge lange noten die moeilijk zijn, zijn echt mooi!
Hihiquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bij nader inzien valt dat best mee![]()
Maar goed hier is ie dan: Zhenar de musical!
Ja, misschien wat variatie, spanning, afwisseling. Zit er wel in hoor, dat wel, maar dat is wel iets waar je bij de audities vaak mensen door afgewezen ziet worden. Maar hey, voor zomaar zo'n youtubefilmpje vind ik het echt mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dankjewel! Met vlak bedoel je toch dat er weinig hoogteverschil in mijn stem zit zeg maar?
Ah, tofquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn druk mee bezig een plan op papier te zetten en kijken of we het FOK!wide kunnen organiseren. Misschien lukt het, misschien niet. Ik hoop het wel.
Ik kom er later uitgebreid op terug.
Probeer eens thee met honing, da's nóg beter dat zie je al die Idols-mensen doen en ze hebben altijd sjaaltjes om he. Gewoon de hele dag sjaaltje om en thee met honing drinken. Een nieuwe Tha_Erik zal herrijzen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok het opnemen gebeurt niet 's ochtends. Rapsende overslaande hese stem
. Ik heb zelf thee gedronken enzo, zoals al die Idolsdeelnemers dat ook altijd doen (
), maar het mag nog even niet baten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |