Ik bedoelde de "inzendingen" die in dit topic staanquote:
Ik kan me niet voorstellen dat jij kunt zingen.quote:
Jesus! Dat klinkt nog helemaal niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- de badkamer opgezocht voor de akkoestiek
- gecheckt of boven-, beneden-, links- en rechtsburen weinig kans hadden het gekrijs te horen
- het gekrijs op een volume'tje 2 gehouden
- I WENT FOR THAT GODDAMN HIGH NOTE, HOU JE VAST, SLUIT DE OREN
- de eend is nu dood
- morgen gooi ik het er weer af na, al badend in het zweet, wakker te zijn geworden, denkende dat ik een nachtmerrie had waar ik een filmpje op fokking joetjoep heb gezet, me daarna realiserende dat ik het heb gedaan ook.
- en toch ben ik benieuwd he
slecht argument! Ik heb ook geen microfoon, gebruik gewoon mijn digitale cameraquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk! The more, the better
![]()
Ik krijg ook bijna zin om iets op te nemen. Maar helaas, geen microfoon
.
Ik vind dat ik het best kanquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij kunt zingen.![]()
Maar goed, hopelijk verbaas je me.
Dat is geweldig trouwensquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- gecheckt of boven-, beneden-, links- en rechtsburen weinig kans hadden het gekrijs te horen
- de eend is nu dood
- morgen gooi ik het er weer af na, al badend in het zweet, wakker te zijn geworden, denkende dat ik een nachtmerrie had waar ik een filmpje op fokking joetjoep heb gezet, me daarna realiserende dat ik het heb gedaan ook.
Tja als je d'r voor moet gaan dan ga je d'r voor. Alle gene overboord, badeend en al.quote:
Het is zeker verre van slecht! Nog geen 10, maar een dikke 8!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja als je d'r voor moet gaan dan ga je d'r voor. Alle gene overboord, badeend en al.
Bedankt voor de complimentjes.
Hahaquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Katrina and the Waves
dat heb ik geplaybacked in 1997in groep 8, tijdens het afscheidsfeest
Dat vind ik heel goed hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Hockeylotje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=5SpnRGvB7to
Whehe, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat jij kunt zingen.![]()
Maar goed, hopelijk verbaas je me.
Oeh zo dicht bij Cee kom ik nooitquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- de eend is nu dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |