Nou ja, elders op FOK! zit vast wel talent.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Conclusie: iedereen vindt het leuk. Niemand doet mee.
Danny?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet in ieder geval wel één FOK!ker die denk ik wel mee zal doen.
Waar kan ik naartoe smsen?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Okee ik heb net dus met een microfoon en wat karaokeliedjes m'n eigen stem opgenomen om te horen hoe dat nou klinkt en te bepalen of het geschikt is om mee te doen. Dus eerst natuurlijk mijn lijdflied proberen, My Heart Will Go On van Celine Dion. Maar dat was helaas toch een stuk te hoog van toonhoogte
. En ook nog eens godsallejezus vals
.
Dus heb ik een nummer van een zanger met een wat lagere stem dan Celine genomen, Johnny Cash. Hier is een sampletje. Het moge duidelijk zijn dat ik bepaald geen nachtegaaltje ben, maar de vraag is kan het er net mee door voor Foque!Idols of word ik er dan gelijk uitgestemd zoals Zosja?.
Ik wil goedgelovig zijn, wees eens eerlijk; ben jij dat echt?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Okee ik heb net dus met een microfoon en wat karaokeliedjes m'n eigen stem opgenomen
Ik zweer het op mijn liefde voor Buffy, Angel, Wicked, Matthew Fox en jou.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil goedgelovig zijn, wees eens eerlijk; ben jij dat echt?.
Matthew Foxquote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef Garble het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn liefde voor Buffy, Angel, Wicked, Matthew Fox en jou..
Hoezo nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar je hebt een lage stem. Ik had dat helemaal niet bij jou verwacht
.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nouja, niet zo laag. Meer een normale mannenstem, maar geen tweede Ernst Daniel Smid!
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Load maar up die handelquote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef Marble het volgende:
[..]! Dat valt ook wel weer mee hoor. Het is maar goed dat je mijn take on Celine Dion niet hebt gehoord, want dat was net of een kat werd doodgeknepen.
Ik heb net wat nummers van The Killers geprobeerd, dat ging ook wel ok. Bij Rock Band op de Xbox 360 ligtWhen You Were Young
van The Killers me ook het best.
Serieus, als je een paar zangtechniekjes leert kunt je volgens mij best aardig zingen.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Dus heb ik een nummer van een zanger met een wat lagere stem dan Celine genomen, Johnny Cash. Hier is een sampletje. Het moge duidelijk zijn dat ik bepaald geen nachtegaaltje ben, maar de vraag is kan het er net mee door voor Foque!Idols of word ik er dan gelijk uitgestemd zoals Zosja?.
Misschien moet ik maar op zangles gaan en dan aan Idols 5 meedoen en winnenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Serieus, als je een paar zangtechniekjes leert kunt je volgens mij best aardig zingen.
quote:
Inderdaad! Heel erg mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |