Hallo liefjes

.
We hebben een ideetje voor een soort FOK! Idols te organiseren. Alleen zijn we een beetje bang dat het misschien niet zo zou aanslaan als we zouden willen (FOK!kers geven vaak namelijk graag enkel commentaar en laten vooral niet zelf zien hoe iets moet

) en daarom willen we graag weten of jullie het ook een leuk idee vinden.
Onze opzet in het klad, het idee ontsprong me gisteravond laat en het is nog niet verder uitgewerkt

:
* Alle users mogen een eigen videootje insturen (ja een videootje, geen mp3, ik wil je checken

).
*Een jury, bestaande uit o.a. Sven en mijzelf, kiest er een aantal beste inzendingen uit. Het aantal ligt aan het aantal binnengekomen inzendingen.
* Afhankelijk van het aantal inzendingen (10, 5, more or less) doen we rondes. De finalisten moeten een nieuwe video insturen (misschien ook thema afhankelijk).
* De overige users stemmen op hun favorieten en zo vallen er inzendingen af.
* Uiteindelijk blijven er 2 of 3 over en dat wordt dan de big finale, waaruit de winnaar weer wordt gekozen door de users.
Uiteraard willen we natuurlijk een prijsje in het geding gooien. Afhankelijk van de tijdsspanne kan PR misschien wel een grote leuke prijs regelen, een sing superstar game ofzo. Hebben jullie nog ideëen? Mochten we niks kunnen regelen, ga ik zelf op zoek naar iets. Maar dat is van later belang.Wat we nu dus willen weten, is of jullie denken dat zoiets een beetje zou lopen in IDO en op FOK? Zouden jullie zelf meedoen? Hebben jullie wat aanvullingen voor de opzet? Heb je een totaal ander edoch gaaf idee met een spelelement erin? We want to know!