abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55855200
Hallo liefjes .

We hebben een ideetje voor een soort FOK! Idols te organiseren. Alleen zijn we een beetje bang dat het misschien niet zo zou aanslaan als we zouden willen (FOK!kers geven vaak namelijk graag enkel commentaar en laten vooral niet zelf zien hoe iets moet ) en daarom willen we graag weten of jullie het ook een leuk idee vinden.

Onze opzet in het klad, het idee ontsprong me gisteravond laat en het is nog niet verder uitgewerkt :

* Alle users mogen een eigen videootje insturen (ja een videootje, geen mp3, ik wil je checken ).
*Een jury, bestaande uit o.a. Sven en mijzelf, kiest er een aantal beste inzendingen uit. Het aantal ligt aan het aantal binnengekomen inzendingen.
* Afhankelijk van het aantal inzendingen (10, 5, more or less) doen we rondes. De finalisten moeten een nieuwe video insturen (misschien ook thema afhankelijk).
* De overige users stemmen op hun favorieten en zo vallen er inzendingen af.
* Uiteindelijk blijven er 2 of 3 over en dat wordt dan de big finale, waaruit de winnaar weer wordt gekozen door de users.
Uiteraard willen we natuurlijk een prijsje in het geding gooien. Afhankelijk van de tijdsspanne kan PR misschien wel een grote leuke prijs regelen, een sing superstar game ofzo. Hebben jullie nog ideëen? Mochten we niks kunnen regelen, ga ik zelf op zoek naar iets. Maar dat is van later belang.

Wat we nu dus willen weten, is of jullie denken dat zoiets een beetje zou lopen in IDO en op FOK? Zouden jullie zelf meedoen? Hebben jullie wat aanvullingen voor de opzet? Heb je een totaal ander edoch gaaf idee met een spelelement erin? We want to know!
Whatever I want.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:50:13 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55855937
Heel tof idee, maar het valt of staat inderdaad met de animo die ervoor is. Ik zie mezelf nooit meedoen, denk dat dat voor de meeste IDO'ers zal gelden. Hoewel; wanneer één schaap over de dam is volgen er wellicht meer. Misschien een idee om eens in MUZ te kijken, naar zingende FOK!kers? Wie weet dat er daar wat mensen te vinden zijn die mee willen doen. Als je dan wat inzendingen hebt, krijg je misschien een soort van sneeuwbaleffect.

edit: Doelgericht MUZ'ers of andere FOK!kers die bekend staan hier wellicht wel voor in te zijn benaderen (PM, mail), en the rest will follow. Nouja, dat hopen we dan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:53:58 #3
88233 Steve
Still the best.
pi_55856060
Leuk lurktopic.
Zoals ik al zei, filmpjes op Youtube ofzo zetten lijkt me wel handig.

Zelf meedoen doen we niet aan.

Misschien dat het animo trouwens groeit als mensen ook bijvoorbeeld een gitaarsolo ofzo mogen doen. Maar dan krijg je meer een FOK!'s got talent-show.

[ Bericht 11% gewijzigd door Steve op 07-01-2008 20:02:13 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_55856186
Leuk idee maar vind de mensen die zich willen werpen aan een jury dat bestaat uit fokkers. Gordon lijkt me al een lastige maar de doorsnee fokker is toch iets erger!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  ESF Reporter maandag 7 januari 2008 @ 19:58:37 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_55856213
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk lurktopic.
Zoals ik al zei, filmpjes op Youtube ofzo zetten lijkt me wel handig.

Zelf meedoen doen we FOK! niet aan.

Misschien dat het animo trouwens groeit als mensen ook bijvoorbeeld een gitaarsolo ofzo mogen doen. Maar dan krijg je meer een FOK!'s got talent-show.
Dat laatste vind ik een heel leuke toevoeging! Dus niet alleen goede zangers en zangeresjes, maar stel dat je een kei bent in drummen of buikspreken of Die Zauberflöte met je neusvleugels fluiten, dan kan je ook meedoen.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:09:15 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55856462
Tof idee . Als ik iets meer overtuigd zou zijn van mijn eigen zangkunsten en mezelf graag publiekelijk voor schut zou zetten dan had ik zeker meegedaan .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_55856621
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik een heel leuke toevoeging! Dus niet alleen goede zangers en zangeresjes, maar stel dat je een kei bent in drummen of buikspreken of Die Zauberflöte met je neusvleugels fluiten, dan kan je ook meedoen.
Tof, de eerste kandidaat is binnen .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_55856742
Een FOK!'s Got Talent van maken is een optie, (Britain's Got Talent was briljant trouwens, red), mits de inzendingen wel serieus zijn. En daar vrees ik dus voor. Voordeel is wel idd dat je heel FOK! erbij kan betrekken maar ook weer meer kans op nonserieuze inzendingen.
Whatever I want.
  maandag 7 januari 2008 @ 21:32:33 #9
88233 Steve
Still the best.
pi_55858869
Kijken naar FOK's beste levend standbeeld is inderdaad niet het spannendste om te doen. Maar er kunnen denk ik ook best leuke dingen mee gedaan worden.
En uiteindelijk beslist de kijker.
pi_55859108
Het lijkt me best wel een tof idee . De kans zit er idd wel in dat er veel grappenmakers mee gaan doen, maar zoals atb zegt, de kijker zal die er hopelijk wel uitfilteren . Ik vind zelf een zangwedstrijd leuker dan een wedstrijd waar iedereen mee mag doen, maar een Got Talent-achtig format zal wel meer kandidaten trekken. Zelf zou ik overigens niet meedoen, ik zou nog eerder voor de echte Idols-jury gaan staan .
pi_55860817
Ik ben razend benieuwd, het idee is leuk, maar het is afwachten geblazen. Zelf meedoen doe ik overigens ook niet.
That's all folks!
pi_55861315
Leuk idee! Ik ben wel erg benieuwd of er genoeg (serieuze) inzendingen zullen komen.
Zelf meedoen: vast niet. Maar jureren lijkt me best tof.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 januari 2008 @ 12:39:46 #13
163650 Greys
pi_55870543
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof idee . Als ik iets meer overtuigd zou zijn van mijn eigen zangkunsten en mezelf graag publiekelijk voor schut zou zetten dan had ik zeker meegedaan .
Wat hij zegt!

Leuk idee, echt, maar ik ben bang dat het een rariteiten-kabinet gaat worden met niet-serieuze inzendingen.
Er zullen er maar heel weinig zijn die met beeld en geluid zichzelf gaan laten jureren op Fok en zich daarbij natuurlijk ook nog (en dat zal de hoogste drempel zijn! ) laten bekritiseren door heul Fok! Want niet alleen de jury ziet het natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:01:07 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55870991
Daarom denk ik ook niet dat enkel een topic in IDO tot voldoende (leuke/goede) inzendingen zal leiden. Toch is het wel een format dat voldoende populair kan zijn, check alleen maar die online webcamwedstrijden bij Idols en GTST... je zal alleen moeten denken hoe je zulke gewillige leuke/goede mensen benaderen kan. Via alleen topic in IDO gaat dat denk ik niet lukken namelijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 8 januari 2008 @ 13:02:56 #15
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55871018
Super gaaf idee.

Vanmiddag zal ik er eens over nadenken of ik nog voor input kan zorgen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55871297
Is er op fotografie-gebied niet wat te doen met Idols als onderwerp? Op zanggebied ben ik, als ik dit zo lees, bang voor weinig aanmeldingen.
That's all folks!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:43:42 #17
101884 PeRi
Allons-y!
pi_55876687
We gaan eens een balletje opgooien achter bij subsites en andere fora.
Whatever I want.
pi_55878406
Okee. Anders zou ik opteren voor iets toegankelijkers, iets wat de meesten wel kunnen en waar je je creativiteit in kwijt kunt.
That's all folks!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:32:20 #19
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55880699
Wel een tof idee, maar ik zou zelf niet zo snel meedoen omdat ik toch wel enigszins mijn privacy wil bewaren
Hoewel meedoen me stiekem wel komisch lijkt
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:14:37 #20
25016 Garble
The "Ga" is silent
pi_55891001
Whatever I want.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:32:17 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55908453
No way dat ik dar ooit aan mee zou doen. Om eerlijk te zijn ben ik bang dat het een Baaj-achtige freakshow gaat worden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_55936363
Ik zou niet weten als ik mee zou doen. Als ik 100% zeker ben dat het aardig klinkt, wie weet. Maar mijn stem is op het moment een beetje weg (door ziekte etc.). Misschien, wie weet.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_55983652
Leuk

Ik doe niet mee
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:13:48 #25
88233 Steve
Still the best.
pi_55983778
Conclusie: iedereen vindt het leuk. Niemand doet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')