abonnement Unibet Coolblue
pi_55890714
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:26 schreef mordradead het volgende:
Of wat kratten pils en een appartement met een balkon waar je ze schoon neer kunt zetten
Ik heb geen balkon

Pff, ben niet echt gemotiveerd vandaag.. Was het maar al avond.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_55892466
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen Ik pak vandaag mooi een treintje later Ze kunnen mij de pot op
HA! ik kwam je tegen.
pi_55892611
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:43 schreef taart het volgende:

[..]

HA! ik kwam je tegen.
idd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_55892746
Ik kom jullie nooit tegen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_55892759
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef Poit het volgende:
Ik kom jullie nooit tegen
Nee Moet je ook maar is in Zwolle komen Zie je me vanzelf wel
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_55893516
Zwolle.. Weet je hoe een end fietsen dat is vanuit het altijd gezellige gouda??
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_55893922
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me. Ik wordt gestalkt! Door een verkoopster die op een of andere vage manier aan mijn gsm-nummer is gekomen.



Dat mens belt echt vaak op een dag. Nu neem ik onbekende nummers niet meer op. Balen is alleen dat ze via mijn werk ook onbekend bellen, maar dan spreken ze maar een voicemail in.
pi_55894453
Een stalker.. En ik ben het niet? Bij deze ben ik zwaar teleurgesteld in mezelf...
Ben er zelf ook niet kapot van om anonime nummers op te nemen. Doe ik ook eigenlijk echt alleen maar als ik er zin in heb.. En da's weinig

Lekker uitgeslapen trouwens?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_55894524
Het is gewoon vervelend om te weten dat die mensen toch op een of andere manier via providers o.i.d. aan je mobiele nummer kunnen komen. Ik geef mijn nummer altijd alleen maar aan mensen waarvan ik wil dat ze me kunnen bereiken.

Ik heb heerlijk uitgeslapen, sliep ook best laat in dus het was wel lekker om vandaag vrij te zijn. Ben nu een beetje aan het levelen met Final Fantasy VI.
pi_55894947
Geen fijn idee inderdaad. Heb er zelf gelukkig geen last van. Als ik een keer gebeldt wordt door iets dergelijks is het voor een tevredenheidsonderzoek. Dat vind ik dat niet zo heel erg.
Gisteren was m'n broertje jarig. Beetje gefeest, had dus vandaag ook graag lekker in m'n bedje willen blijven liggen. Maar helaas.. Het is niet anders.
Ik ga zo maar eens lekker een boterhammetje met krabsalade oppeuzelen.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_55895025
Nog gefeliciteerd! Laat thuis dus, of viel dat nog wel mee?
pi_55895046
Hey, volgens mij heb ik een nieuwe feature van FOK! ontdekt... Nu zie je achter de tijd dat je gepost hebt, ook het cijfer staan van het hoeveelste bericht het is in dit topic. Of was dat altijd al zo?

pi_55895476
Heb 't ook nog nooit gezien, dus als het niet een nieuwe feature is dan is het iig wel nieuw voor ons
pi_55895564
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
Hey, volgens mij heb ik een nieuwe feature van FOK! ontdekt... Nu zie je achter de tijd dat je gepost hebt, ook het cijfer staan van het hoeveelste bericht het is in dit topic. Of was dat altijd al zo?

Dat is ook nieuw
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:52:25 #65
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_55895627
Middag,.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_55895698
Woei, dan ben ik nog best oplettend vandaag.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:59:38 #67
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_55895822
^koekje voor Lani
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_55895841
Ontopic!
quote:
Microsoft brengt Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade

Microsoft en Rareware zijn bezig om de oude Nintendo 64-topper Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade te brengen. Ook de oudjes Perfect Dark en Banjo Kazooie moeten dit jaar hun weg naar het online platform vinden.


Goldeneye 007Hoewel een officiële aankondiging van Microsoft of Rareware nog uitblijft, weet Xbox Evolved dat de uitgever en de ontwikkelaar een deal hebben gesloten met MGM Studio's en Activision over de release van de first person shooter op Xbox Live Arcade. De inmenging van Activision is nodig omdat daar momenteel de rechten op de James Bond-franchise liggen. Overigens heeft Activision zelf ook een nieuwe James Bond-game in ontwikkeling, die tegelijk met de nieuwe film uit moet komen. Dat spel krijgt, naar verluidt, de titel 'James Bond | 007' mee.

Goldeneye 007 moet volgens Xbox Evolved kort voor de release van de nieuwe Bond-game van Activision op Xbox Live Arcade verschijnen. De graphics worden opgepoetst en het spel krijgt online multiplayerfunctionaliteit. Dat laatste is niet verwonderlijk; Goldeneye 007 gold in het Nintendo 64-tijdperk als een van de beste games, voornamelijk dankzij de uitstekende split-screen multiplayer-mogelijkheden.

De release van het trio Rareware-games laat nog wel even op zich wachten. De games Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zullen waarschijnlijk eerder op Xbox Live Arcade verschijnen, aangezien het Entertainment Software Rating Board die drie spellen van een leeftijdskeuring heeft voorzien. Om voor een beoordeling in aanmerking te komen moet een spel nagenoeg af zijn, dus zullen Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zeer waarschijnlijk binnenkort op Xbox Live belanden.

Ik wil hem op de Wii..... heb geen zin om een Gold-abbo af te sluiten....
pi_55895987
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
^koekje voor Lani
Nam, nam!



Oh, en Broes... wij praten hier nooit over games. Dat weet je toch!
pi_55896100
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Nam, nam!



Oh, en Broes... wij praten hier nooit over games. Dat weet je toch!
sorry

maar ik moest hem ergens posten en ik wil niet gezien worden in het X360 topic.... dan komen de menschen in het Wii topic er misschien achter dat ik ook een 360 heb en dan verlies ik mijn WiiFanboy status...
pi_55896179
* Laniboekje sluipt naar het Wii-topic om Broes te verlinken.
pi_55896237

NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
pi_55896338
Natuurlijk niet, ik durf niet in het Wii-topic te komen.
pi_55896374
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_55896718
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')