in dat laatste stukje wel...quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:25 schreef Viper88 het volgende:
[..]
heb je het hier niet over een hele goeie vriendschap?
Dan neem je dus genoegen met minder. Da's zonde.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
in dat laatste stukje wel...
maar ik raakte een beetje van mijn punt af...
OT: aantrekkingskracht moet er zijn..
maar de laatste tijd snap ik bij mezelf steeds minder wat dat inhoudt..
seksuele aantrekkingskracht is er haast niet en toch zou ik graag een partner willen...
dit topic zet me aan het denken over wat ik aantrekkelijk vind en waarom...
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan neem je dus genoegen met minder. Da's zonde.
Als je iemand niet seksueel aantrekkelijk vindt, is *het* er dus gewoon niet. Dan is het idd gewoon vriendschap en moet je het daarbij laten imo.quote:
Nee, ook aantrekkelijk. De mannen die MUUS en ik gequote hebben zeggen letterlijk dat ze in eerste instantie niet met hun partner naar bed hadden gewild. Dan vind je diegene dus niet alleen niet mooi/knap, maar ook nog eens niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef shmoopy het volgende:
Eigenlijk zou dit topic "Je partner niet knap/mooi vinden" moeten heten, want dat is wat TS volgens mij bedoelt en dat is waar de spraakverwarring over gaat hier.
zat mensen die om te beginnen niets moeten hebben van seks omwille allerlei hier-niet-relevante oorzaken. die nemen dan allemaal genoegen met minder? lijkt me niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan neem je dus genoegen met minder. Da's zonde.
daar ben ik het niet helemaal mee eens...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je iemand niet seksueel aantrekkelijk vindt, is *het* er dus gewoon niet. Dan is het idd gewoon vriendschap en moet je het daarbij laten imo.
nee dat is precies hetzelfde. het klopt niet als je je partner niet knap of mooi vind. dan ben je heel erg verkeerd bezig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef shmoopy het volgende:
Eigenlijk zou dit topic "Je partner niet knap/mooi vinden" moeten heten, want dat is wat TS volgens mij bedoelt en dat is waar de spraakverwarring over gaat hier.
Omdat jij onder knap of mooi niet alleen het uiterlijk verstaat, bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:27 schreef Laton het volgende:
[..]
nee dat is precies hetzelfde. het klopt niet als je je partner niet knap of mooi vind. dan ben je heel erg verkeerd bezig.
Niets moeten hebben van seks? Seks is een belangrijke factor in een relatie wat mij betreft. Het is niet het enige waar het omdraait, maar wel een van de dingen die een relatie anders maken dan een diepe vriendschap.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:18 schreef simmu het volgende:
[..]
zat mensen die om te beginnen niets moeten hebben van seks omwille allerlei hier-niet-relevante oorzaken. die nemen dan allemaal genoegen met minder? lijkt me niet.
tsja, wat je leuk vind joh, maar dat is dus voor zat mensen niet zo. en zat mensen daarvan die een prima relatie hebben, dat zijn dan allemaal maar stakkerds?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niets moeten hebben van seks? Seks is een belangrijke factor in een relatie wat mij betreft. Het is niet het enige waar het omdraait, maar wel een van de dingen die een relatie anders maken dan een diepe vriendschap.
waarom ga je uit van uitzonderingsgevallen? de meeste mensen vinden sex wel belangrijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:03 schreef simmu het volgende:
tsja, wat je leuk vind joh, maar dat is dus voor zat mensen niet zo. en zat mensen daarvan die een prima relatie hebben, dat zijn dan allemaal maar stakkerds?
Dat is nu ook niet aardig. Valt me van je tegen petitlapin, jij bent toch altijd zo ruimdenkend? Je lijkt het de vervelende onaardige mannen wel niet te gunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom ga je uit van uitzonderingsgevallen? de meeste mensen vinden sex wel belangrijk.
ik moet mijn man zowel innerlijk als uiterlijk knap vinden, én aantrekkelijk... anders blijft het een gewone vriend. Het komt niet bij me op om een relatie te beginnen met iemand die ik niet mooi en aantrekklijk vind.
Ik heb niemand een stakker genoemd, open juist dit topic om de achtergrond van dergelijke posts te vragen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:03 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja, wat je leuk vind joh, maar dat is dus voor zat mensen niet zo. en zat mensen daarvan die een prima relatie hebben, dat zijn dan allemaal maar stakkerds?
ik gun ze mijn vriendschapquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is nu ook niet aardig. Valt me van je tegen petitlapin, jij bent toch altijd zo ruimdenkend? Je lijkt het de vervelende onaardige mannen wel niet te gunnen.
Eh, jawelquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik gun ze mijn vriendschap.
dus, jij vindt het geen probleem om een relatie te beginnen met iemand die je lelijk en onaantrekkelijk vindt?
ooh, verwijs je naar de " ik wil enkel vriend/in met diploma" discussie .... wel ja, ik beslis zelf wel of ik mijn partner 'slim' genoeg vind, dat hoeft een school/ universiteit niet voor mij te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Eh, jawel. Maar ik ben dan ook bekrompen he
Er staat me vaag iets van bij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ooh, verwijs je naar de " ik wil enkel vriend/in met diploma" discussie .... wel ja, ik beslis zelf wel of ik mijn partner 'slim' genoeg vind, dat hoeft een school/ universiteit niet voor mij te doen.
och, er werd een paar posts terug gerefereerd naar "genoegen nemen met minder", daar kan ik wel fel om worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niemand een stakker genoemd, open juist dit topic om de achtergrond van dergelijke posts te vragen.
Mag ik vragen waarom je zo negatief doet over seks?
Als je je partner niet (seksueel) aantrekkelijk vindt, zou ik me toch eens afvragen of je wel de juiste partner hebt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef simmu het volgende:
[..]
och, er werd een paar posts terug gerefereerd naar "genoegen nemen met minder", daar kan ik wel fel om worden.
persoonlijk heb ik gewoon slechte ervaringen, laten we het daarop houden. maar ik kan me best voorstellen dat er relatief veel mensen gewoon niet zo denderend veel om seks geven. dat is dan toch niet direct een teken van een slechte relatie?
kijk, mijn partner zou ook liever zien dat ik me elke dag op hem werp, maar dat gaat hem gewoon niet worden. voor ons komt de liefde voor elkaar op de eerste plaats, en dan pas seks. het is wel zo dat we daar allebei actief moeite voor doen. de een door te proberen toch hier en daar er wat overheen te komen, en de ander door gewoon niet teveel eisen te stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |