Uiteraardquote:
Neem een vriendin mee. Kan jou het schelen? Enne.. geloof me, er loopt genoeg vrijgezel spul rond. En als je dan een kanjer tegenkomt, ben je maar wat blij dat je vrijgezel bentquote:Alleen voor sommige zaken vind ik het vervelend : zo moet ik morgen naar een nieuwjaarsreceptie en de meeste mensen gaan daar dan hun partner meehebben, en ik sta daar dan alleen.
Nou inderdaad. Dat laat zien in wat voor state-of-mind ik benquote:
Wat een kuthuilie ben ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat laat zien in wat voor state-of-mind ik ben[afbeelding]
Ach, morgen weer bier en dan is het weer plezier ende jolijt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oshiro, huilen doen we ergens anders. Hier zijn we blij om ons Single schap
Hoi lieve mensen
Jij valt op het type vrouw dat zo'n opmerking zou makenquote:
nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Lips het volgende:
[..]
Jij valt op het type vrouw dat zo'n opmerking zou maken
of hij interesseerde je in dit geval niet voldoende.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:16 schreef MNR het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik de strijd aan zou gaan, maar op een of andere manier interesseert het me niet meer.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of hij interesseerde je in dit geval niet voldoende.
Overigens altijd schitterend te zien hoe vrouwen elkaar op zulke momenten totaal het licht in de ogen niet gunnen!
En het is niet alsof het met dat leeftijdsverschil nooit is gelukt. Nou ja, nooit bij Tegan blijkbaar, maar dat staat er niet opquote:
Kan ik niet zeggen, daarvoor heb ik hem te kort gesproken. Verder was het wel iemand naar wie ik ook nieuwsgierig zou zijn. In een ding heb je wel gelijk; lag aan mij, want ik voelde er echt niets voor om te blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
of hij interesseerde je in dit geval niet voldoende.
Ik geloof ook niet dat ik zo onder de indruk zou zijn als er een vrouw jaloerse blikken zou gooien. Als ik ze al op zou merken want daarin sluit ik me aan bij jou opmerking (wat zijn we weer lekker eensgezind).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
als er een man jaloerse blikken stond te werpen terwijl ik met een leuke dame sta te praten?
denk dat dat bij mannen niet direct zo snel zou gebeuren, dus hypothetisch gesproken zou ik denk ik maling hebben aan betrokkene. Nee ik waag er zelfs aan te twijfelen of ik betrokkene uberhaupt zou opmerken, als betreffende dame interessant genoeg is.
Das #2 al hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, daarvoor heb ik hem te kort gesproken. Verder was het wel iemand naar wie ik ook nieuwsgierig zou zijn. In een ding heb je wel gelijk; lag aan mij, want ik voelde er echt niets voor om te blijven hangen.
Maarre, hoe zou jij daar andersom mee omgaan Gari? (lees: 2 mannen, 1 dame)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |