news.upc.nlquote:Op zondag 6 januari 2008 19:16 schreef poepeneesje het volgende:
UPC zelf heeft toch geen nieuwsgroepen?
-xxx-
Ja man, torrents zijn veel beter he?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef NoBody122 het volgende:
Ik las "UPC die verkeerd naar nieuwsgroepen kijkt", één of ander statement van ze ofzo
p.s. nieuwsgroepen
ik heb tweaknews maar chello knijpt gewoon het verkeer over poort 110 dus dan maakt het niet uit waar je je betaalde groepen hebtquote:Op zondag 6 januari 2008 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Neem je toch een los abonnementje bij Eweka oid? Voor 7.50 per maand, 40Mb/s, 100 dagen retentie en je hebt 8 lijntjes tot je beschikking
Wtf!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik heb tweaknews maar chello knijpt gewoon het verkeer over poort 110 dus dan maakt het niet uit waar je je betaalde groepen hebt
Ja want als je niet op nieuwsgroepen zit, moet je wel gebruik van torrent-sites of andere p2p-aangelegenheden makenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja man, torrents zijn veel beter he?![]()
Gaan we weer...![]()
Kazaa is nog steeds de beste.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja want als je niet op nieuwsgroepen zit, moet je wel gebruik van torrent-sites of andere p2p-aangelegenheden maken
Was sarcastisch bedoeld hoor, niet om te pimpen hoe snel ik wel niet kan downloaden op welke manier dan ookquote:Op zondag 6 januari 2008 20:02 schreef hamkaastosti het volgende:
oh god.. nu komen de zogenaamde echte downloaders weer patsen..
laat je e-penis maar achter de rits jongens
het wachten is op scorpiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |