Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nu heb je een probleem. Krijg je politie aan de deur en een deurwaarder. Ze hebben namelijk jouw kenteken wel.
Maar welke "politie" dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Boschkabouter het volgende:
Bel de politie en vraag of ze hier een aangifte van binnen hebben gekregen?
Ik zou lokaal beginnen, die hebben vast connectiesquote:Op zondag 6 januari 2008 19:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar welke "politie" dan?
Lokale politie? Poltie Rotterdam? Politie Utrecht?
Is er uberhaupt een centraal nummer voor zaken als dit?
Ik neem toch geen bon voor een paar blikje red bull mee joh?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:25 schreef Turquaz52 het volgende:
je hebt een bon toch?? Daar staat wel de adres op enzoo
Reken maar dat ze hiervan melding maken bij de politie. Getankt zonder te betalen: diefstal. Zeker dat de politie even van zich laat horen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:22 schreef Nachtdier het volgende:
Alsof de politie hier wat aan doet...
Deurwaarder kun je mogelijk verwachten. Tankstations kunnen tegenwoordig een deurwaarder inschakelen die alsnog ervoor moet zorgen dat je de tankbeurt betaalt.
De vraag is alleen of dat ook gedaan wordt: veel van de doorrijders zijn namelijk lui die het bewust doen en daarom valse kentekenplaten hebben.
Nou, ik kan je vertellen dat ze tegenwoordig hele mooie systemen hebben hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:22 schreef Nachtdier het volgende:
Alsof de politie hier wat aan doet...
Deurwaarder kun je mogelijk verwachten. Tankstations kunnen tegenwoordig een deurwaarder inschakelen die alsnog ervoor moet zorgen dat je de tankbeurt betaalt.
De vraag is alleen of dat ook gedaan wordt: veel van de doorrijders zijn namelijk lui die het bewust doen en daarom valse kentekenplaten hebben.
Geen politie, vals kenteken ---> Politie, nu niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Reken maar dat ze hiervan melding maken bij de politie. Getankt zonder te betalen: diefstal. Zeker dat de politie even van zich laat horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |