Was iets met een ongelukje bij die Capoeira lessen, maar ik heb het niet echt gezienquote:Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef blomst het volgende:
[..]
waar kam dat gaatje in het trommelvlies door?
Jij gaat ervan uit dat Brian redelijk denkt. Maar wat verwacht je van iemand die zelfs bij domino vals speelt tegen een zwerver? Die probeert per definitie overal mee weg te komen: niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou ik erg vreemd vinden. Ik zie toch duidelijk een verschil tussen iemand een klap geven en een vaas kapot schoppen. En voor het gemak vergeet Brian de drie deuren waarvan er een bijna ontplofte in het gezicht van Dennix.
de watte?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stoeien met de capoeiraleraar, dat was volkomen onschuldig volgens mij.
Die brazilliaanse gevechtsport? Kan even niet op de naam komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef blomst het volgende:
[..]
waar kam dat gaatje in het trommelvlies door?
Vooraf aan de "vergiftiging" had je de volgende momenten:quote:Op zondag 6 januari 2008 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
Mmm, ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
die is zijn 150 euro eigen risco al kwijt..... in 2008 wie volgt!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe vaak is Huub ondertussen al naar het ziekenhuis geweest
Capoeira, een combinatie tussen vechtsport en dansen.quote:
Mike kan je denk ik wel aanmerken als ervaringsdeskundige, zeker als je de verhalen moet geloven ( over het gevangenisleven en het leven onder junks) die hij vanmiddag aan Claire vertelde. Deze jongen kan je niets meer wijsmaken, al zou je hem geen stuiver geven als je hem zietquote:Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Mickey lijkt me wel te vertrouwen ja vandaar dat ik het even vroeg
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:56 schreef Lady-night het volgende:
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Wat staat daar?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:56 schreef Lady-night het volgende:
voor degene zonder nowlive account: filmpje van Mickey over gisteravondquote:Op zondag 6 januari 2008 16:56 schreef Lady-night het volgende:
Je kan daar alleen lezen als je een account hebt, dus links van nowlive hier plaatsen is een beetje overbodig omdat wij die niet kunnen lezenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:56 schreef Lady-night het volgende:
Owja, was er een hoop van vergetenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vooraf aan de "vergiftiging" had je de volgende momenten:
- Brian rotzooit met een fles uit die kast waar al de alcohol gehouden werd
- Brian gaat naar de sauna om "iets" te halen wat hij daar verstopt had
- Brian gaat naar de badkamer van de Master Bedroom (dode hoek) en slaat iets kapot met een voorwerp
- Paar minuten laten zoemt de camera in op de fles die Brian uit de kast gehaalt had, die nu op het aanrecht stond. En dat was de fles waarvan Huub later die dag van dronk.
Dus dat er "iets" gebeurd is lijkt me duidelijk, maar wij zullen nooit weten wat Brian precies uitgespookt heeft...
Iedereenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:52 schreef JaapLiekefan het volgende:
En iedereen zit wel te zeuren dat Huub zo`n vreselijk mannetje is (is het ook), maar is dat niet juist het leuke aan dit tv-programma? Je ergeren aan van die asociale types...
Ik ben die gast meer dan zat. Hij zat vanmiddag ook weer in geuren en kleuren te vertellen over fraude met een OV jaarkaart, de lijst van zijn rattenpraktijken is inmiddels eindeloos.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat Brian redelijk denkt. Maar wat verwacht je van iemand die zelfs bij domino vals speelt tegen een zwerver? Die probeert per definitie overal mee weg te komen: niet geschoten is altijd mis.
Je hebt ook nog van die mensen die zijn gedrag wel normaal vinden. En dat vind ik dan weer abnormaal.quote:
Precies, Huub was gewoon dronken. Maar neemt niet weg dat Brian wel "iets" gedaan heeft, waarvan wij dus niet weten wat het was. Maar Brian's karakter kennende zal het iets geweest zijn dat niet door de beugel kan, anders zou je dat niet in een dode hoek doen...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef Kaleddis het volgende:
Owja, was er een hoop van vergeten. Maar feit was wel dat Huub een veel te hoog promillage later bleek te hebben en dat zijn bijna coma wel te verklaren was.
Goh, vandaar die naam zeker? Wat was je naam vóór deze kloon?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik hoop op een finale tussen Jaap en Lieke.
Goh, dat zou je username me niet doen vermoedenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik hoop op een finale tussen Jaap en Lieke.
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef Desii het volgende:
[..]
voor degene zonder nowlive account: filmpje van Mickey over gisteravond
Hij heeft ook een periode met een soort jeukpoeder lopen klooien dat hij van zijn vrienden had gekregen. Mij zou het dus niet verbazen als hij toen ook iets in die fles heeft gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies, Huub was gewoon dronken. Maar neemt niet weg dat Brian wel "iets" gedaan heeft, waarvan wij dus niet weten wat het was. Maar Brian's karakter kennende zal het iets geweest zijn dat niet door de beugel kan, anders zou je dat niet in een dode hoek doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |