En natuurlijk de "vergiftiging" door Brianquote:Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
- gebroken vinger door Dennix
- van de trap afgeduwt door Brian
- van de trap afgeduwt door de beveiliging
- gekneusde rib door Hondekop Hans
Jaquote:Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft Mickey onstream gezegd dat hij dat gezien had ?
Mickey lijkt me wel te vertrouwen ja vandaar dat ik het even vroegquote:Op zondag 6 januari 2008 16:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, en hij heeft geen reden om over zoiets te liegen in tegenstelling tot de "miljonairs"...
En dat te vergelijken met het kleine schopje van Nena die daarop meteen de kooi moest verlaten.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:47 schreef agter het volgende:
[..]
Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.
Huub en Brian EXIT!
is ff denkuh..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe vaak is Huub ondertussen al naar het ziekenhuis geweest
Dat heet 'de aandacht afleiden'. Misschien hoopt hij dat de vaas en de klap tegen elkaar worden weggestreept.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
[..]
- teveel alcohol
Brian wil bellen omdat Huub de vaas kapot trapte tegen hem en Jaap aan.
Ik geloof hem echt voor geen meter. Vaas geloof ik wel maar de rest niet. Vuile hond dat het is.
En hij mag alleen als hij echt iets heeft, kan je nagaanquote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe vaak is Huub ondertussen al naar het ziekenhuis geweest
Moet Brian vooral doen, heeft Huub des te meer reden om ook even door te bellen dat Brian hem nog een even een klap nagaf, laffe hond.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heet 'de aandacht afleiden'. Misschien hoopt hij dat de vaas en de klap tegen elkaar worden weggestreept.
Een vergiftiging was het misschien niet, maar Brian heeft wel IETS gedaan. Alleen is het tot op de dag van vandaag niet duidelijk wat Brian precies uitgespookt heeft. De actie met de fles...de sauna...en de dode hoek in de badkamer, alledrie vlak achter elkaar zegden genoeg dat hij iets gedaan heeft...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef Kaleddis het volgende:
En natuurlijk de "vergiftiging" door Brian(wat een mooie hoax was dat
)
nog meer...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda - Ga dan bellen!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
[..]
- teveel alcohol
Brian wil bellen omdat Huub de vaas kapot trapte tegen hem en Jaap aan.
Ik geloof hem echt voor geen meter. Vaas geloof ik wel maar de rest niet. Vuile hond dat het is.
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Gecheurd trommelvlies ben je nog vergeten
Je vergeet de "vergiftiging" wegens overmatig drank gebruik en de soa tests.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
waar kam dat gaatje in het trommelvlies door?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dyantha heeft nog steeds contact met Nena (zag ik op haar Hyves) maar weet niet of ze ook Amanda ook goed kende of alleen via Nena.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Mmm, ik snap niet helemaal wat je bedoelt...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een vergiftiging was het misschien niet, maar Brian heeft wel IETS gedaan. Alleen is het tot op de dag van vandaag niet duidelijk wat Brian precies uitgespookt heeft. De actie met de fles...de sauna...en de dode hoek in de badkamer, alledrie vlak achter elkaar zegden zeiden genoeg dat hij iets gedaan heeft...
Dat zou ik erg vreemd vinden. Ik zie toch duidelijk een verschil tussen iemand een klap geven en een vaas kapot schoppen. En voor het gemak vergeet Brian de drie deuren waarvan er een bijna ontplofte in het gezicht van Dennix.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heet 'de aandacht afleiden'. Misschien hoopt hij dat de vaas en de klap tegen elkaar worden weggestreept.
Claire zit er nog geen dag in, hoe weet je dan al dat het een zoutzak is? Het indicent van vannacht heeft haar aankomst volledig overschaduwt. En iedereeen hier denkt al dat ze een grote bitch gaat worden uiteindelijk, dus dat ze een zoutzak is, is wel heel erg voorbarig voor iemand die je nog niet kent...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:52 schreef JaapLiekefan het volgende:
Waarom hebben ze dan zo`n zoutzak als Claire erin gedaan?
nope... maar de plannen liggen klaarquote:Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef ruby het volgende:
Goedemiddag, heeft het gouden trio het al gedaan met elkaar?
Ontroerend hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben vanmorgen al wel gezellie met z'n drieën in bed gelegen
Voor de streamlock zei Huub : Ik ga haar helemaal gek maken.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is Lieke voluit, min vies wijf.
Stoeien met de capoeiraleraar, dat was volkomen onschuldig volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef blomst het volgende:
[..]
waar kam dat gaatje in het trommelvlies door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |