(ik heb hem even gepikt)quote:Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Voor zover wij weten is Brian de enige die geslagen heeft, en als Mickey dat zegt geloof ik dat wel in tegenstelling als 1 van de "miljonairs" zoiets zegt. Maar Huub gaat zeker niet vrij uit, hoewel vernielingen van een vaas en een deur mogen tegenwoordigquote:Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Heeft Mikey ook gezegd dat Huub geslagen heeft?
Ik heb het anders gehoord..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.
Huub hinkt een beetke met z'n linker been. Dat zou van die val komen. Maar ze wezen ook op een schoenafdruk juist onder de twee plasma's op de muur. Die is van Huub.
ik zie hem er wel voor aan, ja.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ja, huub zou zoiets nooit doen he?
En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbijquote:Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Heeft Mikey ook gezegd dat Huub geslagen heeft?
quote:Het blijkt nogal een roerige nacht te zijn geweest. Huub en Lieke lagen weer in de clinch en de sporen zijn duidelijk zichtbaar. “Ik weet nu precies welke schoenmaat je hebt”, lacht Mike. Huub kijkt niet-begrijpend hem. “Daar”, wijst Claire. Dan ziet ook Huub zijn vieze voet op de muur. Nou ja, liever een trap tegen de muur dan tegen Lieke!
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb het anders gehoord..ja, ik kan het ook niet helpen..
Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..
Die pijn in Huub zijn been kan ook heel goed komen van de trap tegen die muur..
Ik begreep het ook zo.... maar eigenlijk maakt het weinig verschil met het verhaal van BSOLquote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..
Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.
[..]
Vreselijkquote:
Verida... ik moet je gelijk geven....quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbij
Echt Brian.............quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Mijn God, wat een pauperplaatje. Ik mis alleen nog een jankend zigeunerkind aan de muur (zo'n schilderij dan, niet een echte).quote:
Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:33 schreef mootie het volgende:
Zo vreemd, met je schoenen op de bank gaan zitten...
De klap van Brian staat niet op camera , daar kun je bijna gif op innemen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...
Gisteravond liepen ze allemaal op blote voeten, behalve Lieke...... die sjokte weer rond op gouden pumpsquote:Op zondag 6 januari 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..
De redaktie durft geen risicos te nemen. Het gaat momenteel vrij goed met de kijkcijfers, en dat moment willen ze zo lang mogelijk rekken. Als je een bewoner er uit gooit dan loop je het risico dat de vervangers niet in staat zullen zijn om tv momenten te leveren.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Carlaa het volgende:
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
Opvallend dat de VV nu opeens wel verslag doet van dingen die er zich 's nachts hebben afgespeeld. Normaal gesproken verzweigen ze dit soort dingen...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. De fout die het hokje maakt is dat ze niet consequent zijn in het uitdelen van de boetes.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Carlaa het volgende:
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |