Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is dus weer eens duidelijk dat zolang Brian en Huub in dat huis zitten er altijd fysiek geweld zal zijn. Tijd om die 2 ventjes te vervangen. Maar de redaktie heeft een kijkcijfer-obsessie, dus er zal nooit wat veranderen daar
oké, dat kan... miste een stukje stond in de keukenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.
Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ook voor Brian geldt. Hij is inmiddels net zo schor als Amanda en dat ligt niet aan een keelontsteking.
daar kan ik me ook in vindenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:47 schreef agter het volgende:
[..]
Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.
Huub en Brian EXIT!
Kerel!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.
Beequeen is een vrouwquote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.
Dat gaat mijn verbeelding nog te boven. Gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:45 schreef Marrije het volgende:
Zou pas echt eng zijn als Brian er tussen in zou liggen
Wat heb jij..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Amanda. Die was zelf zo stom om voor hem te vallenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Brian had toen hij studeerde een OV jaarkaart voor door de week maar ook voor het weekend, hij had een gab gevonden....wat is het toch een slimme bedrieger.
Zou er iets zijn wat Brian op een eerlijke manier heeft verkregen?
Wel eens een mannelijke queen gezien?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Foutjequote:
Zelfs dat niet eens, daar had hij Natasja voor nodig.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda. Die was zelf zo stom om voor hem te vallen
Lijkt me duidelijk dat Huub weer een boete moet krijgen, daar kan ie niet onderuit komen. Ik ben echter meer nieuwsgierig naar de actie tegenover Brian, zeker als het waar is dat hij weer eens geslagen heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laat die envelop maar op de mat vallen. Neem aan dat Huub een boete krijgt voor het aflikken van Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |