Ik ook, maar de vraag was qua tv momentenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan toch Sylvia. Die mis ik dan toch het meest van allemaal.
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Voornamelijk Sylvia en in iets mindere mate Bart.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef JaapLiekefan het volgende:
Welke oudbewoner missen jullie het missen het meest qua tvmomenten?
Ik persoonlijk Natasia en Eric. ()
Dan is Jaap toch een betere acteur dan we dachtenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, de opmerkingen beginnen op te vallen. Claire is binnen en Jaap is opeens niet meer zo pro Lieke.
Dan nog steeds Sylvia. De rest mis ik gewoon niet of dat nou tv momenten zijn of niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:20 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ook, maar de vraag was qua tv momenten
Hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
OMG, wat is het toch ook een debiel wijf!
Ging over dat ze het over vannacht hadden.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef Dark het volgende:
Op de plasma - we zijn niet blij.......
De rest kon ik niet lezen.
op de Plasma: Jaap, hier zijn we niet blij mee wat je nu zegt!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef Dark het volgende:
Op de plasma - we zijn niet blij.......
De rest kon ik niet lezen.
Japio heeft weinig keuze. De breuk tussen Lieke en Huub is compleet. Japio bleef er lekker -neutraal- tussen hangen. Inmiddels neigt Lieke richting Brian. Dat wil Japio beslist niet, dus is hij gedwongen voor Huub te kiezen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, de opmerkingen beginnen op te vallen. Claire is binnen en Jaap is opeens niet meer zo pro Lieke.
Alsof dat nog uitmaakt, Mickey heeft bijna alles al verteldquote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Lady-night het volgende:
op de Plasma: Jaap, hier zijn we niet blij mee wat je nu zegt!!!
Ik mis SHE, die combi was geweldig, mooie tv momenten en oprechte( sorry voor dit woord) emoties.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef JaapLiekefan het volgende:
Welke oudbewoner missen jullie het missen het meest qua tvmomenten?
Ik persoonlijk Natasia en Eric. ()
De DGK_redactie mag wel oppassen!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat verterlde hij dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of denk je dat?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:32 schreef Dark het volgende:
Lieke is haar brieven kwijt.
Volgens mij liggen die naast het bed van A en B
Japio zou ze net zo goed nog kunnen hebben. Brian en Amanda ook ..... En over twee dagen liggen ze dan 'toevallig' ergens .....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
De brieven van Lieke zijn kwijt, hoe zou dat nu komen? Staan er misschien toch dingen in die het daglicht niet kunnen verdragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |