Dus eigenlijk zou Brian gearresteerd moeten worden wegens poging tot moord.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook een periode met een soort jeukpoeder lopen klooien dat hij van zijn vrienden had gekregen. Mij zou het dus niet verbazen als hij toen ook iets in die fles heeft gedaan.
Huub, staat een filmpje van op VOL.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:08 schreef mootie het volgende:
Wie vertelde eigenlijk dat Kenneth die info over Claire aan Brian had doorgegeven? Brian zelf?
hoe hij aan zijn zogenaamde hbo diploma is gekomen laat zich raden.....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben die gast meer dan zat. Hij zat vanmiddag ook weer in geuren en kleuren te vertellen over fraude met een OV jaarkaart, de lijst van zijn rattenpraktijken is inmiddels eindeloos.
Huub op het filmpje - Zoooo en Brian deelde er nog 1 uit, niet te kort!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben die gast meer dan zat. Hij zat vanmiddag ook weer in geuren en kleuren te vertellen over fraude met een OV jaarkaart, de lijst van zijn rattenpraktijken is inmiddels eindeloos.
dat was natuurlijk 'grappenderwijs' en bovendien de schuld van de scharnieren....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub op het filmpje - Zoooo en Brian deelde er nog 1 uit, niet te kort!
En nu wil Brian gaan bellen over een kapot getrapte vaas......hij die een glazen deur in het gezicht van Dennis liet knallen.
En het glas de gang in smeet, terwijl hij al had gezien dat Dennis daar stond. Daarvoor is hij nooit beboet.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub op het filmpje - Zoooo en Brian deelde er nog 1 uit, niet te kort!
En nu wil Brian gaan bellen over een kapot getrapte vaas......hij die een glazen deur in het gezicht van Dennis liet knallen.
Het ziekenhuis ligt om de hoek.........quote:Op zondag 6 januari 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Als Huub naar het ziekenhuis was, is hij wel erg snel terug.
Beetje houterig gestuntel, voor elegantie moet je niet bij Amanda zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda denkt echt dat ze kan dansen he....
Aha. Maar dan hebben ze waarschijnlijk wel expres buiten beeld gehouden wat hij erover te melden had... ik heb hem er tenminste niet over gehoord.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Het ziekenhuis ligt om de hoek.........
Of er was een dokter in het hokje, kan ook nog.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Het ziekenhuis ligt om de hoek.........
Dan toch Sylvia. Die mis ik dan toch het meest van allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef JaapLiekefan het volgende:
Welke oudbewoner missen jullie het missen het meest qua tvmomenten?
Ik persoonlijk Natasia en Eric. ()
Ik ook. Vond het ook echt vreselijk toen zij weg gingquote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan toch Sylvia. Die mis ik dan toch het meest van allemaal.
Ik mis Eric nog steeds wel eens. Niet de Eric van de laatste paar weken, maar de Eric die kattekwaad uithaalde met Huub en urenlang kon babbelen met Sylvia bij een glaasje wijn. Hij was ook leuk toen hij weer even terug kwam.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan toch Sylvia. Die mis ik dan toch het meest van allemaal.
Ja, de opmerkingen beginnen op te vallen. Claire is binnen en Jaap is opeens niet meer zo pro Lieke.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg het idee dat Jaap Lieke ook zat is.
Claire heeft het over vriendinnen en Jaap zegt dat ze dan bij Lieke moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |