Dank jequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:51 schreef ArtemisQ het volgende:
Ziet er strak uit! Ook relaxed dat je zelf opdrachten kunt toevoegen en dat de opdrachten afhankelijk zijn dan de spullen die je in huis hebt!
Goed bezig!
ik vind het er ook goed uitzienquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je, komt door de vele tips en verzoeken die ik naar aanleiding van versie 1 binnen kreeg. Of mijn spel aan 4play kan tippen valt nog te bezien, maar tot dusver ben ik zelf wel tevreden met het resultaat. Jammer dat het nog even gaat duren voor ik een beta kan opleveren, moet nog veel logica worden gebouwd.
Dat de eerste indruk positief is geeft me echter hoop, en motivatie
Als versie 2 beter is dan versie 1 dan denk ik dat het de concurrentie met 4play wel aankan, zeker om dat het gratis is. Het enige wat ik nog als mogelijk probleempunt zie is de kwaliteit van de opdrachten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je, komt door de vele tips en verzoeken die ik naar aanleiding van versie 1 binnen kreeg. Of mijn spel aan 4play kan tippen valt nog te bezien, maar tot dusver ben ik zelf wel tevreden met het resultaat. Jammer dat het nog even gaat duren voor ik een beta kan opleveren, moet nog veel logica worden gebouwd.
Dat de eerste indruk positief is geeft me echter hoop, en motivatie
Doe 's een gokquote:
Nope, op spannendspel.nl. 't is inmiddels niet alleen meer op Fok bekend dat ik een spelletje bouw hequote:
flikker op? Is er een wereld BUITEN fok??????quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nope, op spannendspel.nl. 't is inmiddels niet alleen meer op Fok bekend dat ik een spelletje bouw he.
Kijk eens door het raam en blijf eens OTquote:Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
flikker op? Is er een wereld BUITEN fok??????
quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Twinky het volgende:
ah.
never mind.
duizend, tienduizend, bijna hetzelfde toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |