Je zegt niks stoms, maar ik twijfel er sterk aan of er in KPD veel mensen rondlopen die op de foto willen. Mijn gevoel zegt me dat er, op degenen die foto's plaatsen in het 'heren/dames geef je bloot' topic na, voornamelijk mensen komen die alleen willen kijken. Zou nog eerder geneigd zijn een oproep in FOT / US te doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:22 schreef roepdeman het volgende:
In KPD zou er toch gevraagd kunnen worden om foto's? Of zeg ik nu iets heel stoms? :$
Maak er gezien de datum en het gebrek aan medeprogrammeurs maar november van. Ben nog niet eens halverwege als ik tenminste kwaliteit wil opleveren. Dus please niet om updates vragen! Ik kom er vanzelf mee als er iets te melden valt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Alleen als er ook daadwerkelijk iets te melden valt. Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan heb. Verwacht iig. voor oktober geen vergevorderde updates
Ondertussen mogen fotomodellen nog steeds PM'en naar RonaldV of mij, aangezien we voor deze versie nieuwe plaatjes willen gebruiken. Uiteraard zijn opties als "geen gezicht in beeld" en anonimiteit bespreekbaar.
Hoeft niet meer, Makkie, kijk maar 1 post boven jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef makkie88 het volgende:
In de Op staat een link naar versie 1.0 van het spel op een webspace van mij, zoals jullie al zien werkt deze niet mere, vanaf nu te bereiken op:
http://makkie88.dynq.nl/SSveS.zip
als versie 2.0 er ook op mag ga ik deze er ook op zetten
hey,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, Makkie, kijk maar 1 post boven je. Maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hey,
gelijk zou ik eventjes met kritiek komen op het persoon boven mij
de website vraagt om te registreren om het spel te kunnen downloaden,
ik zou dat dus niet snel doen, dus als je mensen wilt die je spel downloadenlaat ze dan niet inloggen (Y)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog helemaal niet gezien, heb die site dan ook niet zelf in elkaar gezet. Zal 't vanavond even fixen
Daarin moet ik je helaas teleurstellen. Ik werk nog steeds 99% in mijn eentje omdat de enige medeprogrammeur die ik heb gevonden tot dusver 1 avondje heeft meegewerktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef peer_boy het volgende:
Hoever is versie 2 eigenlijk?, hopelijk voor 1 november een beta online
Klopt, en ik heb een 32-uurs baan, sport, sociaal leven en eem vriendin die me te vaak van het programmeren afhoudtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:05 schreef ThaKiller het volgende:
Hey, wij moeten gewoon niet zo zeuren hoor, je doet t immers gratis, toch?
Dan zal dat vast een leuk vriendinnetje zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
...de motivatie is er iig.
Misschien de url van de website onder het "homepage" knopje zetten? Maakt t wat makkelijker te vinden in de toekomstquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:01 schreef SSveS het volgende:
Om even de mogelijke onduidelijkheid weg te nemen pas ik deze post aan
Samen met de aanmaker van dit account heb ik een website voor het spel gelanceerd, http://www.spannendspel.nl. Het staat ieder vrij om in dit topic door te blijven praten over het spel, en ik blijf ook zeker dit topic volgen. Echter om de berichtgeving helderder te maken wat betreft versie 2 raad ik iedereen aan om op onze site te kijken voor updates en suggesties voor versie 2 daar te plaatsen. Ook verzoeken voor betatesters zal ik tegen de tijd dat die nodig zijn daar plaatsen.
Op onze website staat uiteraard het spel zelf en op deze site is te zijner tijd natuurlijk ook versie 2 te downloaden. Iedereen die op de website staat aangemeld krijgt bericht zodra deel 2 gereed is.
Sorry voor de eventuele verwarring.
Blind_Guardian en wned.nl
Neh, ik doe wel meer op Fok dan alleen erotische spellen programmeren en ik hoef niet alleen maar met mijn spel geassocieerd te worden hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Misschien de url van de website onder het "homepage" knopje zetten? Maakt t wat makkelijker te vinden in de toekomst
Dank jequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:51 schreef ArtemisQ het volgende:
Ziet er strak uit! Ook relaxed dat je zelf opdrachten kunt toevoegen en dat de opdrachten afhankelijk zijn dan de spullen die je in huis hebt!
Goed bezig!
ik vind het er ook goed uitzienquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je, komt door de vele tips en verzoeken die ik naar aanleiding van versie 1 binnen kreeg. Of mijn spel aan 4play kan tippen valt nog te bezien, maar tot dusver ben ik zelf wel tevreden met het resultaat. Jammer dat het nog even gaat duren voor ik een beta kan opleveren, moet nog veel logica worden gebouwd.
Dat de eerste indruk positief is geeft me echter hoop, en motivatie
Als versie 2 beter is dan versie 1 dan denk ik dat het de concurrentie met 4play wel aankan, zeker om dat het gratis is. Het enige wat ik nog als mogelijk probleempunt zie is de kwaliteit van de opdrachten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je, komt door de vele tips en verzoeken die ik naar aanleiding van versie 1 binnen kreeg. Of mijn spel aan 4play kan tippen valt nog te bezien, maar tot dusver ben ik zelf wel tevreden met het resultaat. Jammer dat het nog even gaat duren voor ik een beta kan opleveren, moet nog veel logica worden gebouwd.
Dat de eerste indruk positief is geeft me echter hoop, en motivatie
Doe 's een gokquote:
Nope, op spannendspel.nl. 't is inmiddels niet alleen meer op Fok bekend dat ik een spelletje bouw hequote:
flikker op? Is er een wereld BUITEN fok??????quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nope, op spannendspel.nl. 't is inmiddels niet alleen meer op Fok bekend dat ik een spelletje bouw he.
Kijk eens door het raam en blijf eens OTquote:Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
flikker op? Is er een wereld BUITEN fok??????
quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Twinky het volgende:
ah.
never mind.
duizend, tienduizend, bijna hetzelfde toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |