abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 16:52:26 #101
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59797322
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:45 schreef Reflectionne het volgende:
TVP heb het eerste deel net gedownload.. Hopelijk wil vriendlief mee testen (denk het wel). Zoals ik dat nu al lees ben ik benieuwd naar deel 2!
Same here, had dit hele topic nog nooit gezien of van het spel gehoord, maar ik ga'm vanavond met m'n meisje uitproberen

Super dat je door wilt gaan met versie 2
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:06:15 #102
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59797677
Dank voor alle positieve reacties. Ik heb momenteel ook een programmeur gevonden die wil gaan meehelpen aan het spel, alleen lukt het me nog niet om de code van het spel te delen via versiebeheer .

Zodra ik dat probleem heb opgelost kan ik hopelijk met verdubbelde kracht gaan verderwerken
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:20:30 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59797987
Ik download 'm nu en laat hem vanavond aan m'n vriend zien. Hij heeft ook verstand van dit soort dingen, dus wellicht kan hij je ook nog wel met e.e.a. helpen .
KuikenGuppy
  maandag 30 juni 2008 @ 18:08:23 #104
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59798920
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef Burdie het volgende:
Ik download 'm nu en laat hem vanavond aan m'n vriend zien. Hij heeft ook verstand van dit soort dingen, dus wellicht kan hij je ook nog wel met e.e.a. helpen .
Graag . Iedereen die kan helpen door middel van tips, of wellicht een eigen svn server is welkom.
pi_59798997
Wat voor tips zoek je precies naar? Technische of gebruikerservaringen? Eerste kan ik je denk ik niet mee helpen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 30 juni 2008 @ 18:25:57 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59799305
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.
KuikenGuppy
  maandag 30 juni 2008 @ 18:30:46 #107
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59799431
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef roepdeman het volgende:
Wat voor tips zoek je precies naar? Technische of gebruikerservaringen? Eerste kan ik je denk ik niet mee helpen
Voorlopig zoek ik met name technische tips. Aangezien versie 2 heel anders wordt opgebouwd dan versie 1 zal ik aan gebruikservaringen niet meer zoveel hebben. Heb al genoeg uitbreidingen en spelverbeter tips gekregen

Dus iemand die zelf een SVN server kan opzetten, of info heeft over hoe ik er bij mij een kan benaderen mag me PM'en of in het andere topic posten: SVN server achter router werkt niet
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef Burdie het volgende:
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.
.Net Framework 1.1 geinstalleerd?
pi_59805859
Ik heb eindelijk v1 kunnen proberen...

Ik vond hem wel leuk. Duurde wel wat lang voordat alle kleren 'uitgekocht' waren, maar dat is een kwestie van instellen (ik had hem op normaal staan).

Ik kreeg trouwens nog wel steeds een error bij het kopen van kleding. Dat was alleen maar bij 1 persoon. Het was denk ik een .net foutmelding, want ik kon gewoon doorspelen, en het werkte verder ook wel. Dat was wel vaag.

Ik zou het wel tof vinden als je nog tijd wil steken in v2!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:49:54 #109
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59825594
Error bij kleding idem hier bij vista
Wij hebben het gisteren geprobeerd, en die inventaris is wel echt essentieel. Ook mis een een "Kan niet" knopje (Volgende vraag als deze niet mogelijk is).
Er staan wel echt achtelijk vragen in vind ik. Vragen als je tiet in een glas stoppen, waar is dat goed voor?
Je penis in een glas stoppen en ronddragen die vond ik iets grappiger, al werkt dat niet echt positief voor je erectie xD
Ook hadden wij een probleem omdat mijn vriendinnetje 6 kledingsstukken aan had.
De multiplayer functie kijk ik zeer naar uit. Al zal je die nog opbouwender moeten maken omdat de spanning groter is in een kwartetje.

Wat ik nog een nadeel vond, dit spel is te erg gebouwd op stelletjes die 2 maanden hebben. Wij zijn 2 jaar bij elkaar en hebben echt geen geheimen voor elkaar dus een Korte / Lange relatie modus zou handig zijn.

Verder vonden we het leuk tijdverdrijf.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:30:24 #110
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59826612
Zoals jullie in dit en het vorige topic konden lezen is alle hulp welkom. Er is eindelijk een tweede programmeur. De suggesties die jullie hier geven zijn belangrijk, maar minstens zo belangrijk is de inhoud.
- Verzin uitdagingen die in het spel gebruikt kunnen worden.
- Bedenk concrete functionele verbeteringen.
- Denk eens na of je niet met je vriend(in) wilt poseren om het uiterlijk van het spel aantrekkelijker te maken.
- Wil je testen onder jouw versie van Windows (Win2000/XP/Vista), geef je op!
Alle input die het spel beter en aantrekkelijker maakt is welkom.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:49:02 #111
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59827024
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef DJKiwi het volgende:
Error bij kleding idem hier bij vista
Wij hebben het gisteren geprobeerd, en die inventaris is wel echt essentieel. Ook mis een een "Kan niet" knopje (Volgende vraag als deze niet mogelijk is).
Er staan wel echt achtelijk vragen in vind ik. Vragen als je tiet in een glas stoppen, waar is dat goed voor?
Je penis in een glas stoppen en ronddragen die vond ik iets grappiger, al werkt dat niet echt positief voor je erectie xD
Ook hadden wij een probleem omdat mijn vriendinnetje 6 kledingsstukken aan had.
De multiplayer functie kijk ik zeer naar uit. Al zal je die nog opbouwender moeten maken omdat de spanning groter is in een kwartetje.

Wat ik nog een nadeel vond, dit spel is te erg gebouwd op stelletjes die 2 maanden hebben. Wij zijn 2 jaar bij elkaar en hebben echt geen geheimen voor elkaar dus een Korte / Lange relatie modus zou handig zijn.

Verder vonden we het leuk tijdverdrijf.
De "kledingbug" is bekend, maar weet niet hoe ik die moet oplossen omdat ik die niet nagebootst krijg . Het is iets met een index, maar ik zal je de technische onzin besparen.

Dat het spel teveel draait om kortlopende relaties ben ik mee eens, ik speel het zelf nu ook nooit meer (:')). Het was dan ook goed gejat van een engelstalig spel wat ws. voor die doelgroep bestemd was. Nu ga ik proberen het beste van 2 spellen te jatten om zo iets originelers te bouwen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:58:44 #112
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59827238
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

De "kledingbug" is bekend, maar weet niet hoe ik die moet oplossen omdat ik die niet nagebootst krijg . Het is iets met een index, maar ik zal je de technische onzin besparen.

Dat het spel teveel draait om kortlopende relaties ben ik mee eens, ik speel het zelf nu ook nooit meer (:')). Het was dan ook goed gejat van een engelstalig spel wat ws. voor die doelgroep bestemd was. Nu ga ik proberen het beste van 2 spellen te jatten om zo iets originelers te bouwen
Ik snap niet waarom je hem niet naagebootst krijgt, heb je wel vista? Want volgens mij is die kledingbug alleen bij vista.
Technische onzin kan ik vaak wel begrijpen (met ietswat simpele uitleg zoals //--zinnetje formaat bij code)
Wat ik gedaan heb:
Spel starten
Kledingspunten stonden op 15000 (te veel uiteraard)
Ik had 4 kledingsstukken en zij 5 (eigelijk 6 dus)
Op het moment dat zij in het spel mijn kledingsstukken wil verwijderen krijg je dan de bug.

Ik wil best testen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:20:15 #113
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59827638
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:58 schreef DJKiwi het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je hem niet naagebootst krijgt, heb je wel vista? Want volgens mij is die kledingbug alleen bij vista.
Technische onzin kan ik vaak wel begrijpen (met ietswat simpele uitleg zoals //--zinnetje formaat bij code)
Wat ik gedaan heb:
Spel starten
Kledingspunten stonden op 15000 (te veel uiteraard)
Ik had 4 kledingsstukken en zij 5 (eigelijk 6 dus)
Op het moment dat zij in het spel mijn kledingsstukken wil verwijderen krijg je dan de bug.

Ik wil best testen
Ik draai thuis XP, maar heb het ooit sneaky op een Vista bak op mijn werk geprobeerd. Lukte op geen van beide een bug te krijgen. Maar aangezien ik ws. geen updates of patches voor 1.0 meer uitbreng (kwaliteit van die versie is gewoon vrij laag en ik concentreer me liever op 2.0) betwijfel ik of testen zin zou hebben .

Tegen de tijd dat ik testers voor versie 2 nodig heb geef ik een brul
pi_59829604
Hier een vista (XP ook goed) tester voor V2.0.
Heb geen programeer ervaring dus kan je p dat vlak niet helpen. Alle andere vlakken moet je maar even een gil geven.
Zal in ieder geval zorgen dat dit topic onder de aandacht blijft
Fuck with a Hooker, get rucked.
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:08:42 #115
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59831657
Ik draai een dualboot met Vista en XP x64, dus als je wilt dat ik mee-test hoor ik het wel
Ik heb verder geen technische/programmeer-ervaring. dus daar kan ik dan weer níet mee helpen.
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
pi_59858667
Ik heb Vista en geen last van die bug..

En ik vind een lange/korte relatie keuzemogelijkheid ook wel een goed plan!!

Ben erg benieuwd
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:19:20 #117
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59858691
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:17 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb Vista en geen last van die bug..

En ik vind een lange/korte relatie keuzemogelijkheid ook wel een goed plan!!

Ben erg benieuwd
je bent er wel vroeg ( 9:00! ) bij voor in een Sex topic
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:36:09 #118
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59858939
Jij bent ook maar 2 minuten later

Ik heb v1.0 trouwens ook gisteravond geprobeerd onder Vista: nog geen rare dingen gemerkt
pi_59859076
stiekeme tvp
Zo gek als een....ja eingelijk ben ik helemaal niet gek...
denk ik dan...gok ik....
pi_59861092
Ik kan evt wel testen op XP en VISTA, en heb wel wat technische kennis. Niet genoeg om zelf te programmeren, maar misschien wel genoeg om zelf al een aantal dingen uit te sluiten.
Terug van weggeweest!
  zondag 6 juli 2008 @ 10:42:30 #121
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59921654
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik draai thuis XP, maar heb het ooit sneaky op een Vista bak op mijn werk geprobeerd. Lukte op geen van beide een bug te krijgen. Maar aangezien ik ws. geen updates of patches voor 1.0 meer uitbreng (kwaliteit van die versie is gewoon vrij laag en ik concentreer me liever op 2.0) betwijfel ik of testen zin zou hebben .

Tegen de tijd dat ik testers voor versie 2 nodig heb geef ik een brul
Ik bedoelde natuurlijk ook voor 2.0
Willen we graag testen tegen die tijd
pi_60048386
Sorrie hoor, maar ik krijg het spel (deel 1) niet geopend. Heb windows XP en de laaste updates binnen. Toch krijg ik foutmeldingen .
Wat doe ik verkeerd?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:24:20 #123
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60048463
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:20 schreef THEFOXXX het volgende:
Sorrie hoor, maar ik krijg het spel (deel 1) niet geopend. Heb windows XP en de laaste updates binnen. Toch krijg ik foutmeldingen .
Wat doe ik verkeerd?
Download alle .NET modules. Het zijn allemaal losse delen, die niets met elkaar te maken hebben, ze vullen erkaar aan. Probeer na het installeren nog eens het spel te starten, en laat even weten of het dan wel werkt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_60059499
Vet spelletje hoor. Net even vlug doorgekeken en morgen eens aan mijn meisje laten zien

Heeft iemand misschien nog meer namen van (gratis) games zoals deze? Niet dat deze niet goed is, maar gewoon voor de diversiteit.

Als er voor betaald moet worden maakt het ook niet zoveel uit, vast wel een illegale manier voor te vinden
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_60060020
ben benieuwd
  maandag 21 juli 2008 @ 21:12:06 #126
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_60253256
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:02 schreef donpsp het volgende:
Vet spelletje hoor. Net even vlug doorgekeken en morgen eens aan mijn meisje laten zien

Heeft iemand misschien nog meer namen van (gratis) games zoals deze? Niet dat deze niet goed is, maar gewoon voor de diversiteit.

Als er voor betaald moet worden maakt het ook niet zoveel uit, vast wel een illegale manier voor te vinden
Volgens mij zijn er niet echt dit soort spellen, beetje een gat in de markt.
De enige echt sexy spellen die er zijn is singles en singles 2, maar die games zijn prut aangezien er zo veel bugs in zitten dat het praktisch niet speelbaar is, of red light district (mmorpg) maar als je daar iets met seks wil doen moet je dokken, hoe dan ook xD

Dit is meer een "bordspel voor de pc". Zoals ik al zei, een gat in de markt.
pi_60542835
Krijgen we soms een status update??
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:29:26 #128
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_60542907
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:15 schreef LamstraalASD het volgende:
Krijgen we soms een status update??
Alleen als er ook daadwerkelijk iets te melden valt. Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan heb . Verwacht iig. voor oktober geen vergevorderde updates

Ondertussen mogen fotomodellen nog steeds PM'en naar RonaldV of mij, aangezien we voor deze versie nieuwe plaatjes willen gebruiken. Uiteraard zijn opties als "geen gezicht in beeld" en anonimiteit bespreekbaar.
pi_60543108
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:29 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan heb .
Een baan?? opzeggen die handel, dat gaat ten koste van je "spel maak" tijd.
pi_60671867
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:19 schreef makkie88 het volgende:

[..]

je bent er wel vroeg ( 9:00! ) bij voor in een Sex topic
Haha en ik reageer laat

Maar seks kan 24 uur per dag toch?? Dus erover praten en wachten op een leuk spel kan ook om 9 uur Niet?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:35:02 #131
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_60766463
Stiekeme TVP.
Ik heb ook wat ervaring met C#. Studeer momenteel Informatica op HBO niveau. Ben nu 3e jaars. Ik werk met Visual Studio 08. Als je hulp nodig hebt, wil ik me wel beschikbaar stellen. Ik heb echter ook dezelfde issues als jij. Ik moet me werk dan verdelen tussen 2.0 en school . Maar dat moet geen probleem zijn.

Zo genoeg techinische klets. Ik ga het vanaaf spelen met mijn vriendin, even kijken wat zij ervan vind.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:13:45 #132
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_60786590
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef Kn0x het volgende:
Stiekeme TVP.
Ik heb ook wat ervaring met C#. Studeer momenteel Informatica op HBO niveau. Ben nu 3e jaars. Ik werk met Visual Studio 08. Als je hulp nodig hebt, wil ik me wel beschikbaar stellen. Ik heb echter ook dezelfde issues als jij. Ik moet me werk dan verdelen tussen 2.0 en school . Maar dat moet geen probleem zijn.

Zo genoeg techinische klets. Ik ga het vanaaf spelen met mijn vriendin, even kijken wat zij ervan vind.
Jeuh , want van die andere programmeur hoor ik nog niet zoveel . Kan alleen bij codespaces maar 2 svn accounts aanmaken dus dan pas ik het andere account wel ff aan. Kan jij trouwens een mailtje sturen naar mijn "develop-mailadres", want je PM box staat uit. Dan krijg je op jouw beurt logingegevens voor SVN (en please, zeg me dat je daar ervaring mee hebt ). Mijn mail is webleeuw @ gmail punt com
pi_60923375
Geweldig spel

Ben benieuwd naar deel 2(A),, hoever zijn jullie intussen?
"Leef je droom, droom niet je leven.'
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:42:39 #134
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60924317
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:14 schreef Tha-Brother het volgende:
Geweldig spel

Ben benieuwd naar deel 2(A),, hoever zijn jullie intussen?
Mijn vakantie is net over, dus heb ik tijd om fotos te maken. Nu nog minstens twee modellen. Aanmelden/vragenstellen kan bij mij of bij B_G.
- Privacy Matters
pi_60925061
Tvptje.. Ik deel 1 eens uitgeprobeerd met de wederhelft, ben benieuwd naar deel 2!
Do your worst, for I will do mine..
pi_60934956
Wat voor modellen zoek je precies enz?:P en hoe wil je de fotoshoot doen?

Niet dat ik erg geinteresseerd ben, maar gewoon nieuwschierigheid
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:49:35 #137
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60935720
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:19 schreef Tha-Brother het volgende:
Wat voor modellen zoek je precies enz?:P en hoe wil je de fotoshoot doen?

Niet dat ik erg geinteresseerd ben, maar gewoon nieuwschierigheid
Ik zoek twee modellen, een man en een vrouw, maar een trio zou ook kunnen (alhoewel onwaarschijnlijk, gelet op het aantal reacties ), slank tot gemiddeld van figuur, die bereid zijn om op de foto (bedekt) naakt een vrijpartij te simuleren. In versie 1 van het spel was één FOK!ster zo vriendelijk om te helpen, maar één van de feedbacks luidde dat de dames die het spel spelen eigenlijk ook wel een man willen zien. De foto's in versie 1 zijn trouwens wel waar je aan moet denken: vrij donkere afbeeldingen, en (indien de modellen dat wensen) onherkenbare modellen. De enigen die dan weten wie de modelen zijn, zijn de modellen en ikzelf, zelfs B_G krijgt geen namen door. Wil je je (user-)naam in de credits dan is het uiteraard een iets ander verhaal. De modellen hoeven niet allebei per sé FOK!uder te zijn. Alles is bespreekbaar, maar er is één harde voorwaarde: alle modellen moeten 18 jaar of ouder zijn.

De lokatie waar het wordt geschoten en hoe het er uiteindelijk uit komt te zien wordt bepaald in overleg met de modellen. De fotos worden uitsluitend gebruikt voor het project, maar de modellen kunnen als ze dat willen voor privé-gebruik kopieën krijgen. Afspraken maken we op papier, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.

Oh, en net zoals de ontwikkelaars en ik: je doet het voor de lol of de spanning. Modellen die betaald willen worden kunnen we ons niet veroorloven, want het is een hobby-project.
- Privacy Matters
pi_60956681
Deel 1 leek me al super maar ben gay dus wacht ik ongeduldig op de 2de versie :-). Wanneer zou die klaar zijn denk je?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:10:46 #139
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_60959208
Aan iedereen die vraagt hoe ver we zijn, vriendelijk verzoek mijn posts in dit topic er even op na te slaan. Ik kan niet voor elke regel code een update geven :
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Alleen als er ook daadwerkelijk iets te melden valt. Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan heb . Verwacht iig. voor oktober geen vergevorderde updates
@ Ronald: Misschien een idee om wat voorbeeldjes neer te zetten van wat voor foto's je verwacht te willen maken? Hopelijk levert dat een paar modellen op
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:22:34 #140
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60964278
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:10 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

@ Ronald: Misschien een idee om wat voorbeeldjes neer te zetten van wat voor foto's je verwacht te willen maken? Hopelijk levert dat een paar modellen op
Goed plan!

Voor de eerste versie van het spel had ik de medewerking van een FOK!ster. Een uurtje schieten leverde genoeg fotos op om het aan te kleden. Een van de fotos was deze:

De andere fotos zijn voorbeelden die ik vond op het web, en vervolgens bewerkt heb tot ze ongeveer de sfeer ademen die ik zoek. Het zijn geen fotos van mij dus, en het is niet wat er in het spel komt. Wat er in het spel komt is het resultaat van de fotosessie die ik met modellen wil houden.

Laat je niet afleiden door het figuur van de getoonde modellen. Je hoeft geen D-cup te hebben, of een superstrakke buik. En als je man bent: Je hoeft geen wasbordje op je buik, en kabelbomen op je bovenarmen. We zoeken gewone mensen, niet Ken en Barbie. We zoeken twee modellen die qua figuur bij elkaar passen, en niet al te veel overgewicht hebben (slanker mag natuurlijk wel).
- Privacy Matters
  woensdag 20 augustus 2008 @ 07:54:06 #141
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_60972667
Mooie en goeie voorbeelden Ronald
pi_61111744
Is het ook de bedoeling dat de lul van de man in beeld komt? of gewoon zoals op die foto's dat hij achter de vrouw zit ofzo?:P
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:56:05 #143
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61112782
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef Tha-Brother het volgende:
Is het ook de bedoeling dat de lul van de man in beeld komt? of gewoon zoals op die foto's dat hij achter de vrouw zit ofzo?:P
Goeie vraag.
Van geen van beiden partners worden "money-shots" gemaakt. De fotos zijn bedoeld als ondersteunend voor het spel, niet om alle aandacht van het spel weg te trekken. Het maximale wat je te zien krijgt staat op de fotos: geslachtsdelen zullen onzichtbaar of in de schaduw verstopt zijn.
- Privacy Matters
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:58:50 #144
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_61112859
tvp voor de testrun
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 2 september 2008 @ 00:22:01 #145
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_61310828
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:56 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Goeie vraag.
Van geen van beiden partners worden "money-shots" gemaakt. De fotos zijn bedoeld als ondersteunend voor het spel, niet om alle aandacht van het spel weg te trekken. Het maximale wat je te zien krijgt staat op de fotos: geslachtsdelen zullen onzichtbaar of in de schaduw verstopt zijn.
kunnen jullie aangeven voor wat voor foto's jullie nodig hebben?
met trefwoorden.
misschien dat er aan de hand daar van ook foto's geleverd kunnen worden.
hoef dan alleen wat modellen te proberen te strikken.

ps.
misschien is het leuk als mensen zelf in categorien prive foto's kunnen invullen in plaats van wat er aangeleverd word. (geen idee of dat veel of weinig werk is om te inplanteren)

(mooie tvp lijkt me zo )
  dinsdag 2 september 2008 @ 00:36:58 #146
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61311138
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 00:22 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

kunnen jullie aangeven voor wat voor foto's jullie nodig hebben?
met trefwoorden.
misschien dat er aan de hand daar van ook foto's geleverd kunnen worden.
hoef dan alleen wat modellen te proberen te strikken.
Eh? Ik begrijp je misschien verkeerd, maar er staan toch voorbeelden in dit topic? Als we de fotos hadden die we willen maken dan hoefde ik ze niet meer te maken, he?
quote:
ps.
misschien is het leuk als mensen zelf in categorien prive foto's kunnen invullen in plaats van wat er aangeleverd word. (geen idee of dat veel of weinig werk is om te inplanteren)

(mooie tvp lijkt me zo )
Dat kan B_G beter beantwoorden.
- Privacy Matters
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:49:34 #147
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_61326801
het lijkt mij overigens een stuk laagdrempeliger om mensen zelf foto's te laten maken en op te sturen dan toen moeten afspreken met iemand die die foto's maakt....
ookal krijg je dan wel minder kwaliteit natuurlijk
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:59:37 #148
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_61327077
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
ps.

(mooie tvp lijkt me zo )
* Blind_Guardian krijgt spontaan ideeën met door de gebruiker in te stellen thema's

Ik heb het even nagelopen, en het is vrij makkelijk om plaatjes vanaf de pc in te lezen. Dan is het alleen nog de vraag of de foto's qua grootte moeten worden aangepast. Als je bijv. denkt aan het windows bureaublad waar je foto's kan uitrekken, centreren, en naast elkaar kan plakken dan zijn er nogal wat opties.

Misschien moet ik maar gewoon het een en ander in een instellingen-venster plempen en kijken hoe men er op reageert . Leuk klusje voor toekomstige betatesters iig. . Hoe dan ook bedankt voor de tip, PK.
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef Angst het volgende:
het lijkt mij overigens een stuk laagdrempeliger om mensen zelf foto's te laten maken en op te sturen dan toen moeten afspreken met iemand die die foto's maakt....
ookal krijg je dan wel minder kwaliteit natuurlijk
Mag ook. Mensen die foto's willen aanleveren mogen altijd per PM of mail contact met me opnemen. Uiteraard garandeer ik dat er zeer zorgvuldig met foto's wordt omgegaan en nergens anders voor worden gebruikt dan het spel. Anderzijds kan ik dan weer niet garanderen dat foto's daadwerkelijk in het spel komen, da's altijd afhankelijk van kwaliteit en toepasbaarheid.

Maar mocht je zelf interesse hebben of mensen kennen die wellicht foto's willen aanleveren dan hoor ik het wel
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:08:05 #149
89068 Gh0stbust3r
Ruud van Nistelrooy
pi_61436824
Ik wacht met volle smart op deel 2
Trainer van *Manchester United* ( @ www.hattrick.org )
pi_61437204
In KPD zou er toch gevraagd kunnen worden om foto's? Of zeg ik nu iets heel stoms? :$
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')