Klopt, ik ga straks even reageren, moet eerst een prioriteitenlijstje maken anders ben ik volgende maand nog niet klaar met jullie lijstje met testresultatenquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Stelletje20jaar het volgende:
We hebben het de afgelopen dagen aardig kunnen testen, er liggen dus wat mailtjes met onze bevindingen in je mailbox. Nu maar weer even afwachten of je er wat mee kan...
Mee eens, hoewel veel sites tegen het gratis spammen van een site / spel zijnquote:Het aantal fans van een erotisch spel is hopelijk vele malen groter dan het deel wat hier op FOK kijkt.![]()
Als je die Nederlanders wil bereiken, dan moet je denken we nog wel op wat meer plekken aanwezig zijn (bijvoorbeeld site/forum) Het is ook belangrijk bij de eerste 10 hits van google te staan, de site makkelijk vindbaar.
Ben ik op tegen. Om de simpele reden dat het het ophalen / bijhouden van updates praktisch onmogelijk maakt. Er komt geen 'update' knop in het spel dus elke bugfix enz. zal vanaf de site moeten worden gehaald.quote:Ook lazen we op het topic verspreiding via torrents is ook nog een mogelijkheid.
Die indruk heb ik nou ookquote:Het aanwezig zijn op FOK (als een van de grote forums - subforum seksualiteit) heeft denk ik ook geen kwaad gekund voor de bekendheid.
Ja en nee, ik ben een hobbyist, geen marketing manager. Als iemand een idee heeft hoe ik gratis mijn spel kan bekendmaken hou ik me aanbevolen. Enige idee dat ik heb is om een bannerruil met bijv. de Fun4Two en Fata-Morgana aan te gaan.quote:Het is wel verstandig om een beetje van te voren over PR, verspreiding na te denken....
Het was de bedoeling dat ik die vanavond zou uitbrengen, maar mijn hoofd stond gister(avond) en vandaag niet zo naar programmeren. Stond gisterochtend aan de rand van het bewuste kruispunt in Apeldoorn, vandaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef makkie88 het volgende:
heyy, ik ben een weekje op vakantie geweest, maar is de beta van versie 2 al beschikbaar?
ik had me opgegeven.. (en tevens gratis reclame-schopje)
owh, das effe heel erg moeilijk, ik zou dan zeker ook rust nemen.. gecondoleerd met de omstanders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik die vanavond zou uitbrengen, maar mijn hoofd stond gister(avond) en vandaag niet zo naar programmeren. Stond gisterochtend aan de rand van het bewuste kruispunt in Apeldoorn, vandaar
Morgen of overmorgen pak ik het werk weer op dus zondagavond of maandag verwacht ik alsnog de beta uit te brengen.
hoeveel mensen gaan er dan aan die beta werken? volgens mij ook niet hel veel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:47 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Wij denken dat het verstandig is om wat meer tijd te nemen, aangezien we in onze tests ongetwijfeld, het nodige hebben opgespoord/aanbevelen wat ook bij de massa test opgemerkt wordt. En er zijn ook wat dingen die het testen, wat makkelijk maakt. Het komt hoe dan ook niet of het wat later gebeurd, we blijven net als iedereen mee werken en hopen met zijn alle dat het een mooi eindresultaat wordt en daar zijn we eigenlijk al heel zeker van!.
Vandaag wéér eens de website bezocht, en waar komt die massale toestroom van mensen opeens vandaan? Ook het aantal downloads van versie 1 stijgt momenteel weer massaal, net als wat nieuwe registraties forum (vóór de beta).
na effe gelezen te hebben heb ik hier een citaat:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:51 schreef Stelletje20jaar het volgende:
En zie hier PR aanbod!:P het is hartstikke goed om daar over na te denken. Al hebben we ook het idee dat het product zichzelf wel redelijk goed gaat verkopen bij wijze van spreken. Goed dat de site steeds meer als belangrijkste communicatiemiddel gebruikt wordt. Bij de Medewerkers gezocht is de vacature betatesters ingetrokken is blijkbaar voor het moment voldoende zo.
quote:15 mei 2009:
Hopelijk stel ik niet teveel mensen teleur, maar het zal ondertussen wel duidelijk zijn dat ik 9 of 10 mei ook niet heb gered als releasedatum voor de beta. Er moet nog teveel gebeuren om de bugs die uit de 'alpha-test' kwamen weg te werken en starten bij een nieuwe werkgever (na 2 weken vakantie eind vorige maand) helpt daar niet echt bij . Dus helaas kan ik voorlopig even geen 'nieuwe' releasedatum noemen voor de beta, aangezien ik geen idee heb hoeveel tijd het nog gaat kosten en ik wil niet valse verwachtingen blijven wekken. Hou deze pagina in de gaten voor updates, zodra ik een wat beter vermoeden heb dat het spel testklaar is laat ik dat weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |