abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208499
Ik heb zojuist een nieuwsbrief van een BB site gekregen en daarin staat dat Bart vandaag uit het huis vertrokken is.
Is dit waar?? Ik zie het namelijk verder nergens staan, niet hier en ook niet op de officiele BB site.

FOK!fossiel dinsdag 26 oktober 1999 @ 17:26:00 #2
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_208500
Er zijn al een paar geruchten geweest daarover, maar daaruit bleek dat het niet waar was..

Misschien is nou wel (eindelijk ) vertrokken? Denk ut eigenlijk niet .. maar ik heb geen zin om de streams na te speuren..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_208501
Wie is Bart?
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_208502
Ik hoorde dat GERUCHT gisteren ook al. Zou V. de boel weer aan het manipuleren zijn?
Kapot is leuker
pi_208503
Maar hoe zou V dat doen..want stel dat Bart er vanmiddag uit is gegaan, dan zien wij dat toch pas morgenavond op tv?
Ik probeer dus op de streams te kijken maar ik krijg geen contact (as usual ) met de BB Site..

- Ik ben natuurlijk een heel theatraal persoon -

dinsdag 26 oktober 1999 @ 17:37:00 #6
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_208504
Mensen,
hier een bericht van Maurice uit het BB-huis: Via een laptop die over de schutting is gegooid hebben we nu contact met de buitenwereld. Leuk zo'n forum. Kan echter wel melden dat Bart hier nog vrolijk rondloopt. Ik had hem ook liever richting Sabine gezien maar ja.
Moet ook nog even kwijt dat die pijp-roddels nergens over gaan. Ga verder met informeren, oh ja Ruud wil weten hoe NAC het doet.

Groeten van Maurice en de andere bb-ers

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 17:39:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_208505
Nu op stream 2
Bart zit/ligt/hangt op de bank met een boek!!

Discussie gesloten!

pi_208506
Bart is opgeroepen om het land te verdedigen tegen een inval vanuit Belgie (de ouders van Sabine)
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')