Dat kan je zelf toch ook wel bedenkenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef icebliss het volgende:
[..]
Eh, ok. Betekende +128 Spellcastrating serieus iets? Want ik typte maar iets wat op WoW-taal leek.
Verrek, ik las spellcastingquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef icebliss het volgende:
[..]
Eh, ok. Betekende +128 Spellcastrating serieus iets? Want ik typte maar iets wat op WoW-taal leek.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef icebliss het volgende:
Inderdaad, wat een mietjes die allochtonen. Beetje schoppen, pff.
Ik had gelijk mijn level 59 Orc Shaman met +128 Spellcastrating erop af gestuurd. Of ik was Supersayan 8 geworden en gewoon een kamehameha op z'n reet gedaan. Eventueel zelfs Pikachu gekozen!
"Mevrouw de voorzitter, wat vindt u ervan dat lichtgetinten zich bemoeien met onze cultuur?"quote:Op zondag 6 januari 2008 13:58 schreef IHVK het volgende:
Inderdaad.
En het spijt me dat ik weer hierover moet beginnen, maar als de dader een allochtoon was en de omstanders die het leven de vrouw hebben gered autochtonen waren geweest dan zou men toch heel anders reageren.
We zullen Wilders hier ook niet over horen ben ik bang.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef roburt het volgende:
een straf van nog geen 4 jaar als ik mij niet vergis
Iets zwaarder thank god.quote:Tegen Van L. werd indertijd 4 jaar celstraf geëist, waarvan 8 maanden voorwaardelijk, voor onder meer poging tot moord en eerdere bedreigingen. De rechter legde echter TBS met dwangverpleging op. Volgens de rechter was het beter dat de man direct naar een TBS-kliniek ging omdat hij de kans op herhaling groot achtte en daarom intensieve behandeling nodig vond.
We hebben 'r weer één!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Vindt het knap dat die omstanders zichzelf kunnen beheersen, ik zou net zo lang op z'n hoofd schoppen tot z'n hersenen op straat liggen. Gewoon z'n bek op de stoeprand leggen en op z'n achterhoofd blijven trappen.
Nee ik had er niet bij moeten zijn.
Met 2 voeten invliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets concreets, dan!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Zeg iets concreets of zeg niets, aju!
Schattig, altijd, van die mensjes die een 4 lezen, en denken dat dat dan is.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef roburt het volgende:
een straf van nog geen 4 jaar als ik mij niet vergis
Ja maar toch 4 jaar!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Schattig, altijd, van die mensjes die een 4 lezen, en denken dat dat dan is..
. Dat was de eis.
.
TBS+dwangverpleging betekend dat die gast niet meer vrijkomt totdat ie genezen is. Dat kan totaal 6 jaar zijn, of 12, of 30. Dat is eens wat anders dan [insert willekeurig 'hard aanpakken' land] waar ze dat niet hebben..
Slim van die journalist om er 4 jaar bij te zetten, zo blijft t volk nog n beetje kalm.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |