Mwoah, komt nog wel als ie zo doorgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
1 maal opgeroepen nooit gespeeld dacht ik!
quote:Jong Feyenoord heeft maandagavond de wedstrijd in de eredivisie voor beloftenelftallen tegen Jong Willem II met 3-3 gelijkgespeeld. Luigi Bruins eiste in Tilburg een hoofdrol op door twee keer te scoren, waarvan eenmaal van elf meter. Na de 2-3 van Kermit Erasmus halverwege de tweede helft leek het elftal van trainer Alex Pastoor op weg naar een overwinning, maar diep in blessuretijd kwamen de Tilburgers via een strafschop alsnog op gelijke hoogte. Leo Beenhakker was ook aanwezig en zag voor het eerst de jeugd in actie.
Een hatrick!!!quote:Jong Feyenoord heeft maandagavond met ruime cijfers van Jong NEC gewonnen. Op Varkenoord won de ploeg van trainer Alex Pastoor met 4-1. Kermit Erasmus was met drie doelpunten de grote man bij de Rotterdammers. Andwélé Slory zorgde voor het andere Rotterdamse doelpunt, in een wedstrijd waarin de overwinning voor de thuisploeg geen moment in gevaar kwam. Door de zege passeert Jong Feyenoord de Nijmegenaren en stijgt naar de tweede plaats van de ranglijst.
Feyenoord kwam er aan de andere kant af en toe gevaarlijk uit en was na een half uur spelen dicht bij de 2-0, toen Slory een voorzet van Jordao Pattinama bij de tweede paal op keeper Nicholas Skverer gleed. Eenzelfde voorzet van Pattinama vanaf de rechterkant werd even later wel tot doelpunt gepromoveerd. Erasmus tikte de bal van dicht in het doel.
De Zuid-Afrikaan bracht Feyenoord hiermee aan een 2-1 voorsprong, omdat even daarvoor NEC na een vrije trap op gelijke hoogte was gekomen. Mustapha el Kabir, begin dit seizoen van Feyenoord overgestapt naar NEC, was in een scrimmage het gelukkigst.
Ook aan het begin van de tweede helft was het weer Feyenoord dat tot scoren kwam. NEC, naarstig op zoek naar de gelijkmaker, liep tegen een counter aan en de rappe Slory kon door keeper Skverer alleen nog maar ten koste van een strafschop gestopt worden. Een buitenkans die door Erasmus onberispelijk werd verzilverd.
NEC vocht verbeten om terug in de wedstrijd te komen, maar Feyenoord bleef onder leiding van de van een schorsing teruggekeerde Norichio Nieveld in verdedigend opzicht eenvoudig overeind.
Feyenoord bleef op haar beurt wel gevaarlijk en maakte diep in de tweede helft aan alle illusies van de gasten een einde door de 4-1 eindstand op het bord te zetten. Wederom was het Erasmus die de trekker overhaalde, ditmaal na uitstekend te zijn bediend door de ingevallen Clint van Stee. De invaller had vlak nadat hij in het veld was gekomen zelf al met een stevig schot de lat geteisterd.
Scoreverloop:
06’ 1-0 Slory
35’ 1-1 El Kabir
42’ 2-1 Erasmus
56’ 3-1 Erasmus (strafschop)
79’ 4-1 Erasmus
Groeit hij al?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
Eerste goal kreeg ie op een presenteerblaadje van Pattinama, maar vooruit, die tellen ook. Maar denk dat het nog wel even duurt voor hij echt van waarde kan zijn voor Feyenoord 1, als dat al gaat gebeuren. Hij gaat wel vooruit en is wat meer gewend.
Als ik die woorden van de trainer mag geloven, is Erasmus er dus nog lang niet klaar voor.quote:Duidelijke zege Jong Feyenoord
2 maart 2009
Jong Feyenoord heeft in de eredivisie voor beloftenteams een duidelijke 4-1 overwinning geboekt. Jong NEC Nijmegen was op Varkenoord het slachtoffer van de Rotterdammers.
Andwele Slory maakte de openingsgoal voor het team van Alex Pastoor. De andere drie treffers waren van Kermit Erasmus die een goede wedstrijd speelde.
Beloftentrainer Pastoor had na afloop nog wel wat kritische punten over de ontwikkeling van de Zuid-Afrikaan. "Hij heeft de laatste weken een glimp laten zien van zijn mogelijkheden," aldus Pastoor. "Dat is te weinig als je naar de top wilt. Zijn prestatie in dit duel verplicht hem de aankomende weken tot meer."
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)e%20Jong%20Feyenoord
Lijkt me trainerstaal voor problemen met de instelling...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef ES57 het volgende:
[..]
Als ik die woorden van de trainer mag geloven, is Erasmus er dus nog lang niet klaar voor.
Grote update voor de kleine man.quote:Jong Feyenoord heeft maandagavond op Het Kasteel met 1-2 gewonnen van Jong Sparta Rotterdam. Clint van Stee zette de ploeg van trainer Alex Pastoor in de tweede helft uit een vrije trap op voorsprong, die al snel door de thuisploeg ongedaan werd gemaakt. Kermit Erasmus maakte als invaller zijn eerste minuten na enkele weken aan de kant te hebben gestaan met een knieblessure en de Zuid-Afrikaan luisterde zijn rentree op met de winnende treffer.
[...]
Gelukkig voor de verdediger had zijn fout uiteindelijk geen invloed op het eindresultaat, want bij de eerste de beste tegenaanval nam Feyenoord weer de leiding in de wedstrijd. Schet werd op links de diepte ingestuurd, trok de bal goed voor, waarna de ingevallen Erasmus van dichtbij de bal hard en hoog achter Varkevisser schoot: 1-2.
Jong Sparta Rotterdam – Jong Feyenoord 1-2
Scoreverloop:
72’ 0-1 Van Stee
79’ 1-1 Promes
84´ 1-2 Erasmus
Opstelling Jong Feyenoord: Van Dijk; Van Stee, Nieveld, Kobussen, Waisapy (90’ Barends); Vincken, Wattamaleo, Janota (64’ Erasmus), Pedro (90’ Bijlow); Schet en Pattinama.
Ik heb het gevoel dat zelfs een clownspruik hem modieus zou staan!quote:
toen de douche aanging, heeft die een rugblessure opgelopenquote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vincken mee gedaanToch niet gebleseerd geraakt
quote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat zelfs een clownspruik hem modieus zou staan!
Ik blijf het stiekem een cultheld vinden.
Ik heb z'n vriendin gespot in het nachtleven en kan hier met nee op antwoorden.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef _Mike_ het volgende:
Zijn grootste kwaliteit is dus zijn kapsel?
Vraag ik me ook af, gooi die man er gewoon in, seizoen is toch al naar de kloten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:03 schreef Canisfire het volgende:
Maar als Kermit echt zo goed is en Feyenoord draait een kut siezoen waarom speelt hij dan nog bij de jeugd
Om vervolgens UEFA cup mis te lopen? Nee laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:46 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, gooi die man er gewoon in, seizoen is toch al naar de kloten.
En wéer een goal [/sarcasme]quote:De Feyenoorders Kermit Erasmus en Philane Khwela hadden gister (gedateerd) in de oefeninterland van Afrika onder 20 tegen Ghana onder 20 een groot aandeel in de 3-5 overwinning.
Erasmus maakte in het begin van de wedstrijd de openingstreffer en Khwela zette vlak voor tijd de eindstand van 3-5 op het scorebord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |