In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef BVO het volgende:
Die breezers gaan komende week alleen maar meer stemmen joh.
Helaas is zij weggevallen en ik vrees daarom dat Neils populariteit alleen maar zal groeien.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:
Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus.
Ja, die robotmoves deden het 'm hequote:Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem wel stoer gisteren.
bijna goedquote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.
Als ie het met zo'n performance als vanavond doet, dan is het geen schande.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:01 schreef Knipoogje het volgende:
Volgende week Nigel eruit en dan zal Neil waarschijnlijk 1 van de 4 goed zingende dames naar huis jagen... zal de jury niet leuk vinden noch Fok
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.
Als ik zulk nutteloos commentaar zou kirijgen zou ik ook zo reageren hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
Daar kon Charlene niets mee. Juryleden die boos op je zijn omdat je een onbekend liedje zingt en daarom doodsbang zijn dat je niet genoeg stemmen krijgt (want ze willen je door). De wanhoop van Gordon straalde er vanaf. Kut dacht ie, straks doet ze weer zoiets en gaat ze eruit terwijl Nigel en Neil doorgaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
Perfecte uitleg! Alles wat ik wilde zeggen, heb jij gezegd!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |