abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56208019
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef BVO het volgende:
Die breezers gaan komende week alleen maar meer stemmen joh.
In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.
pi_56331183
Hele mooie performance!
Ik speel het liefst op het strand, in het zand
pi_56331234
Hele mooie performance! Alles klopte en de stem is terug! Dit is waar Eric het altijd al over heeft. Kwam superzeker over, als ie dit kan herhalen dan kan ie nog wel eens voor een grote verrassing zorgen. Boyband achtige liedjes passen bij hem.
pi_56331280
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:
Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus.
Helaas is zij weggevallen en ik vrees daarom dat Neils populariteit alleen maar zal groeien.
pi_56332026
Ik vond hem wel stoer gisteren.
That's all folks!
pi_56332044
quote:
Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem wel stoer gisteren.
Ja, die robotmoves deden het 'm he .
  zondag 27 januari 2008 @ 00:48:25 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56332097
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:

[..]

In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.
bijna goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56332101
Ja man, kekke gozer is het hoor.
That's all folks!
pi_56332315
Volgende week Nigel eruit en dan zal Neil waarschijnlijk 1 van de 4 goed zingende dames naar huis jagen... zal de jury niet leuk vinden noch Fok
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56333924
Ik vond 'm tof vanavond.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 27 januari 2008 @ 03:19:27 #136
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56333937
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 27 januari 2008 @ 06:49:10 #137
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56334723
"I don't fuse to give up, I don't fuse to give in"

*facepalm*

Ga in godsnaam eens op Engelse les, Neil.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56335053
Echt, de mensen die dit een goed optreden goed vonden, .....onbegrijpelijk. Waardeloze dunne stem, blijft nep en gemaakt overkomen, vals, slechte uitspraak, echt bagger.
pi_56335261
Jouw mening is gelukkig geen graadmeter voor degelijkheid, Zigger
Veel mensen zijn het duidelijk met je oneens, aangezien hij door is en niet eens bij de laatste twee hoorde.

Ben geen fan van Neil, maar hij groeit wel. Langzaam, maar het zit er. Dat kan ik van Tiffany niet zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leigh op 27-01-2008 12:49:00 ]
Liej
pi_56335687
Hij deed zo ze best
Met ze hippe beatboxen en ze hippe moondance
Heel goed gedaan
pi_56336417
Op de een of andere manier vind ik het een beetje een nep-finalist. Tuurlijk is hij er eerlijk ingekomen, maar heb veel betere langs zien komen en geweldig uniek is zijn stem niet, beetje een beperkte stem.
pi_56336852
Hij was gisteravond niet eens echt slecht. Maar goed, hij staat er ondanks de moonwalk de rest van de tijd nog wel spastisch met zijn arm heen en weer te zwaaien, dus het jury commentaar over het goed bewegen was onterecht imho.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:23:15 #143
8034 Kleihe
Tourkoorts
pi_56337040
quote:
Op zondag 27 januari 2008 01:01 schreef Knipoogje het volgende:
Volgende week Nigel eruit en dan zal Neil waarschijnlijk 1 van de 4 goed zingende dames naar huis jagen... zal de jury niet leuk vinden noch Fok
Als ie het met zo'n performance als vanavond doet, dan is het geen schande.
pi_56337894
Sjees, dat de jury zo'n grote invloed kan hebben op iemands perceptie.

Hij zong echt niet beter dan normaal. Hooguit bewoog hij was grappiger dan normaal. ZIjn beatboxing was echt belachelijk beschamend.
A little bit hateful
pi_56338017
quote:
Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.

Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
  zondag 27 januari 2008 @ 13:14:17 #146
8034 Kleihe
Tourkoorts
pi_56338182
quote:
Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
pi_56338277
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:

[..]

Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
Als ik zulk nutteloos commentaar zou kirijgen zou ik ook zo reageren hoor .
pi_56338350
Zeker als je ook nog een rotte sneer achteraf krijgt. Eigenlijk de hele uitzending lang.

Maar kleihe vond dit vast erger dan "Ik was gewoon fokking los gegaan".
A little bit hateful
pi_56338696
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:

[..]

Daar kon Charlene niets mee. Juryleden die boos op je zijn omdat je een onbekend liedje zingt en daarom doodsbang zijn dat je niet genoeg stemmen krijgt (want ze willen je door). De wanhoop van Gordon straalde er vanaf. Kut dacht ie, straks doet ze weer zoiets en gaat ze eruit terwijl Nigel en Neil doorgaan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56338835
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
Perfecte uitleg! Alles wat ik wilde zeggen, heb jij gezegd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')