Precies...daarom vind ik het ook een zwakke editie over de hele linie... er staan mensen die in andere edities niet eens door de voorronde of theater kwamen... eigenlijk een zwaktebod... ze zouden die mensen ook niet nog een keer mee moeten laten doen...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik echt beangstigend, dat dit niet eens het slechtste is wat er staat.
zeemansschandknaapje meerquote:Op zondag 6 januari 2008 09:42 schreef Riann het volgende:
het is meer een zeemanszanger
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen heeft zijn afkomst natuurlijk al niet mee, niet zo zeer het kamperige maar meer het mediageile karakter van zijn vader die volgens mij elke week met een grotere stijve jodokus op de tribune zit... als ie nog twee weken verder mag slaat Ben denk ik iemand knockout met zijn schwanz...
Maar qua uiterlijk totaal niet het idool dat werd gezocht. En hoe meer daar de nadruk op werd gelegd hoe meer mensen op hem gingen stemmen. Maar hij heeft idd meer talent dan deze jankertquote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vond Jamai anders echt een symphatieke jongen met duidelijk meer talent dan Neil.
zou jij dat kampervolk achter je aan willen hebben?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Leigh het volgende:
Waarom de jury zo positief is; ik snap er niets van
Nou in de VS gebeurd dit ook bij de (voor)verkiezingen voor het presidentschap. Als je gaat huilen win je.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:32 schreef Leigh het volgende:
Stemmen voor de underdog is typisch hollands
Net als toe Raffa belaagd werd door HJ e.d. Ze werd meteen de publieklieveling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |