Karin krijgt de smaak te pakken. Ze gooit de ene na de andere bal in de korf. Ruud en Willem kijken bewonderend toe. Karin is trots: 'Ik heb nog niet één keer zo goed gegooid als nu'.
15:45
Hierna gaat Ruud oefenen. Dit gaat ook best aardig. Het korfgooien lijkt het probleem niet te worden...
quote:
op 10-26-1999 om 03:51 PM schreef John S. het volgende:
Lekker Gert, zo'n tweede deel..i worship you...wat doe jij eigenlijk de hele dag, behalve streams bekijken ?
Dat vraagt m'n baas ook
Op dit moment zijn Bart en Maurice&Karin aan het spelen op de koordcinstructie met een hoelahoep en een paraplu.
Willem&Ruud zijn in de keuken bezig.
Willem&Ruud
Karin&Maurice
Ze zijn wel weer erg klef vandaag zeg!
Iedereen bedankt voor het beschrijven van de streams, behalve dan de uitspattingen van leedvermaak en/of algemeen Mona-bashing. Ik ben zelf niet zo'n Mona-fan, maar sommigen van jullie maken me niet vrolijk. Ook al trachten ze dan een grapje te maken.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 08:04 PM schreef JayBee het volgende:
Help! Meisjes en jongens? Zijn de streams uit of zo? Ik kan vanaf hier geen streams watchen, en deze topic (met eigenlijk net de verkeerde titel) is al erg lang onaangeroerd. Come on, vannacht zet ik me wel weer in voor de minder nocturne forum-members.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |