We hebben een vaart... maar in hoeverre je daarin kan varen...quote:
Ja maar bedoelt ze dat altijd leuk cynisch of nietquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ze is op school een project aan het doen![]()
Mij is daar nog nooit vaarwater opgevallen, zo is het ook al weerquote:Op maandag 7 januari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We hebben een vaart... maar in hoeverre je daarin kan varen...
Oké, nou mooi dat je je ermee vermaakt. Meestal krijg je met verslagen van mensen gezeur over zaken als vreemde beoordelingen, niet werkende groepsgenoten en nog veel meer.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhm wat is er zo moeilijk?
Ik ben aan het projecten op school. Verslagen afmaken etc.
Hhaa, ja, dat kloptquote:Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Mij is daar nog nooit vaarwater opgevallen, zo is het ook al weer
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Eer ik, goeiemorgen. Net uit bed jongen?
Ik was ook een beetje sarcastischquote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, nou mooi dat je je ermee vermaakt. Meestal krijg je met verslagen van mensen gezeur over zaken als vreemde beoordelingen, niet werkende groepsgenoten en nog veel meer.
Voor kaheem is het niet een goed idee op school met verslagen bezig te zijn, ik werk verweg het best alleen in een kamer
Vertel, wat is er aan de hand !quote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje sarcastisch
Enige tip die ik heb: Doe alsof het vrienden van je zijn, niet te geforceerd praten.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Loontjah het volgende:
Iemand nog laatste tips?
Ik heb geen spiekbriefje gemaakt, vind dat het zo ook wel moet lukken.
Ik heb wel zin in stage jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand !
Heb je al zin in stage KIWI? Ik niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |