waarom krijg i kalles wat ik zeg op msn weer terug? /madquote:
geen ideequote:Op zondag 6 januari 2008 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom krijg i kalles wat ik zeg op msn weer terug? /mad
stomquote:
nopequote:Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
Afmelden/aanmelden helpt niet?
Ook handig als je 't op je mp3-speler/telefoon wil zetten hèquote:Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3terabyte+ aan ruimte, goedkoop
het is wat lastig tillen een MP3 speler van 3 TBquote:Op zondag 6 januari 2008 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook handig als je 't op je mp3-speler/telefoon wil zetten hè
windowsquote:Op zondag 6 januari 2008 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
stom
[..]
nope
ik gebruik aMsn omdat gewonen msn botst met de software van mijn laptop, maar dit is ook niet alles
Wel eens aan een fiets gedacht?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Is hier iemand die in Utrecht woont, mij even op wil pikken om naar het station te gaan en me dan weer terug te brengen?
Ja is goed, kom maar naar valkenswaard, dan breng ik je wel naar centraal station ehvquote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Is hier iemand die in Utrecht woont, mij even op wil pikken om naar het station te gaan en me dan weer terug te brengen?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef buzzer het volgende:
Muck probeer deze eens: http://webmessenger.msn.com/
Ja, jeuj.. het werkt..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
het werkt
nu maar hopen dat dat ook zo blijft
Je weet in ieder geval wat je kunt gebruiken om dat te voorkomen dan!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jeuj.. het werkt..
Nu krijg IK mijn berichtjes terug
Op een doordeweekse dag fiets ik áltijd 35kmquote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef OA het volgende:
Middag![]()
Vanmiddag even 35 km gefietst. Lekker door een landelijk gebied en dat in de randstad...![]()
Ik was aangenaam verrast door een onbekend stukje Schiedam, dat eruit ziet als een klein dorp in 1800...![]()
Verder kwam ik in een dorpje genaamd De Zweth.
Al met al een leuk ritje en ik heb nog wat fotootjes gemaakt
Tof. Op de nieuwe fiets?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef OA het volgende:
Middag![]()
Vanmiddag even 35 km gefietst. Lekker door een landelijk gebied en dat in de randstad...![]()
Ik was aangenaam verrast door een onbekend stukje Schiedam, dat eruit ziet als een klein dorp in 1800...![]()
Verder kwam ik in een dorpje genaamd De Zweth.
Al met al een leuk ritje en ik heb nog wat fotootjes gemaakt
je bent me voorquote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wat je kunt gebruiken om dat te voorkomen dan!
Dat is niet voor iedereen een gewoonte...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag fiets ik áltijd 35km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |