Ik verkoop ze liever tegelijk, maar als ik een prijs zou moeten noemen: 7,50E (dan betaal ik de verzendkosten). Maar dit aanbod is even afhankelijk van een evt. bod op allebei samen. Want dat heeft dus voorkeur.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef MK6 het volgende:
halo 2 hoeveel moet je daar voor hebben?
Prima, mail me maar. Van de Halo-koper heb ik nog geen bericht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:24 schreef frenzy2003 het volgende:
ssx 3 voor 7,50 incl?
als je er niets meer van hoort, heb ik er hetzelfde voor over (PM me maar)quote:Op woensdag 9 januari 2008 06:44 schreef JeOma het volgende:
[..]
Prima, mail me maar. Van de Halo-koper heb ik nog geen bericht.
Wellk spel bedoel je nou? Hoe dan ook, ik heb nog van NIEMAND bericht. Ik weet het heel goed gemaakt, degene die als eerste reageert (OF per mail, OF per berichtje hier) die krijgt het spel naar keuze voor 7,50E inc. Heb geen zin om dagen te gaan wachten op reactie. Dus wie 't eerst komt... :-) (uiteraard zal ik het direct hier posten als ik iets verkoop)quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
als je er niets meer van hoort, heb ik er hetzelfde voor over (PM me maar)
Okay, jij bent en blijft de eerste voor SSX 3 dus... (toch?) :-)quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:16 schreef frenzy2003 het volgende:
JeOma, ik krijg de foutmelding dat je PM niet werkt,zou je mij er 1 willen sturen of me je mail willen geven?
sorry, HALO2 was de bedoelingquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:35 schreef JeOma het volgende:
[..]
Wellk spel bedoel je nou? Hoe dan ook, ik heb nog van NIEMAND bericht. Ik weet het heel goed gemaakt, degene die als eerste reageert (OF per mail, OF per berichtje hier) die krijgt het spel naar keuze voor 7,50E inc. Heb geen zin om dagen te gaan wachten op reactie. Dus wie 't eerst komt... :-) (uiteraard zal ik het direct hier posten als ik iets verkoop)
no probquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:43 schreef frenzy2003 het volgende:
ik heb werk, ik heb dus niet 24/7 de tijd te reageren. ik ga je zeker een mail sturen erover, maar dat doe ik waarss morgen na werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |