Ja dat laatste moet dus al absoluut niet, en over bruiningscremes heb ik horrorverhalen gehoordquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je kan bruinigscreme op je bakkes smeren! Goed, je ziet er uit als een gevlekte wortel, maar je hebt iig een kleurtje.Maar in 4 keer zonnebanken word je niet echt bruiner aangezien je bleek bent, je moet het opbouwen. Als je nu onder de turbobruiner gaat liggen ben je knalrood, wat opzich ook een kleurtje is.
Ga er gewoon heen en vraag ff hoe lang je er onder moet liggen. Baat het niet dan schaadt het niet, toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Joh, maar dat bedoel ik dus een beetje, is het zo dat des te bleker je bent des te langer je in begin nodig hebt of juist niet; omdat je zo bleek was is een beetje al genoeg om verschil te maken?
Dat is echt heel ranzig spulquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je kan bruinigscreme op je bakkes smeren! Goed, je ziet er uit als een gevlekte wortel,
Ja denk dat ik maar er zo heen ga sowieso, ook als het niet snel resultaat bied.... de winter duurt nog wel paar maandjes dus als over maand pas resultaat geeft is ook nog mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ga er gewoon heen en vraag ff hoe lang je er onder moet liggen. Baat het niet dan schaadt het niet, toch?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Dit kan je ook nog proberen trouwens...
God straft gelijk, had je het maar niet zo lang uit moeten stellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ga ik eindelijk, is ie dichtVakantie t/m maandag
Ja, maar voor deze heb ik 30 euro cadeau gekregenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
God straft gelijk, had je het maar niet zo lang uit moeten stellen.
Maar in wat voor gat woon je, er zijn er toch wel meer?
Heb je huidtype 3?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:36 schreef LLCoolC het volgende:
ik ben 1 keer gegaan, 15 minuten de zwaarste genomen en ik was vet bruin.
1-2-3-4-5 wat een bullshit allemaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |