abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62819508
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En ik ben er de laatste wedstrijd van het seizoen bij
Hoe heb je dat geregeld joh..? Het is toch de laatste wedstrijd in Mestalla? Wel erg tof in ieder geval.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62823114
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:40 schreef Breach het volgende:

[..]

Hoe heb je dat geregeld joh..? Het is toch de laatste wedstrijd in Mestalla? Wel erg tof in ieder geval.
Tja, gewoon via VI Travel. Ben je een stuk duurder uit dan wanneer je op de dag zelf of zo nog een kaartje scoort (wat vaak nog wel lukt bij Valencia), maar dat risico wilde ik niet lopen.
Plak er meteen wat dagen aan vast.

En als het allemaal goed gaat met Nou Mestalla is het inderdaad de laatste wedstrijd, lijkt heel erg gaaf om mee te maken.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62899293
Schijtclub, beetje mij vd 250E afhouden door van Santander te verliezen.

Moet helaas toegeven dat ik het niet meen, wel van die 250E, maar blijf toch een zwak houden voor Valencia.
  maandag 10 november 2008 @ 20:52:17 #154
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63112591

Is binnen.
  zondag 16 november 2008 @ 00:10:14 #155
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_63252875
quote:
Op maandag 3 november 2008 02:09 schreef DeVinger het volgende:
Schijtclub, beetje mij vd 250E afhouden door van Santander te verliezen.

Moet helaas toegeven dat ik het niet meen, wel van die 250E, maar blijf toch een zwak houden voor Valencia.
Hoop dat je geen geld had gezet op de wedstrijd tegen Gijon....Wat een wanvertoning was dit...
pi_63252942
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:10 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Hoop dat je geen geld had gezet op de wedstrijd tegen Gijon....Wat een wanvertoning was dit...
Deed Maduro dan mee?
  zondag 16 november 2008 @ 00:20:44 #157
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_63253088
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Deed Maduro dan mee?
Niet eens!

Maar abiol, marchena en morretti besloten op zn Koemans te verdedigen net als vorig jaar en fernandes en albelda op het middenveld bakten er ook geen ene kloot van, voeg daar Renan aan toe die er zeker bij de tweede goal ook bar slecht uitzag en een halflamme aanval waar de meesten ook hun niveau niet echt haalden.

Alleen de rechterflank met miguel en joaquin zag er een beetje hoopvol uit...
pi_63748520
quote:
Valencia beschuldigt UEFA van klassenjustitie

04/12/2008 09:40

Met de topper tegen Barcelona in aantocht had Valencia het UEFA Cup-duel met Club Brugge graag woensdag gespeeld. De UEFA weigerde.

Valencia wacht zaterdag de Spaanse topwedstrijd tegen Barcelona. Om niet te veel last te hebben van de vermoeienissen van de Europese beslommeringen wilde de club van Hedwiges Maduro het duel met Club Brugge verzetten. Maar de UEFA wees het verzoek van de hand en dus krijgt Valencia binnen 48 uur twee wedstrijden voor de kiezen.

Valencia is nog steeds boos over de halsstarrige houding van de UEFA. 'Een schande', uitte trainer Unai Emery zijn ongenoegen. 'Een club uit de Champions League zou dit nooit overkomen. 'Dit is een vorm van klassenjustitie.'

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63753063
quote:
'Een club uit de Champions League zou dit nooit overkomen. 'Dit is een vorm van klassenjustitie.'
Nee, want die wedstrijden zijn op dinsdag en woensdag

Iedere club heeft er weleens last van, geen groot probleem van maken.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:34:46 #160
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65771070
quote:
Armlastig Valencia kan salarissen niet betalen
Geschreven op donderdag, 5 februari om 11:36

Valencia verkeert in acute geldnood. De Spaanse topclub heeft de spelers nog altijd niet het salaris van de afgelopen maand over kunnen maken, terwijl voorzitter Vicente Soriano had beloofd dit uiterlijk donderdagochtend te doen. De met grote schulden kampende traditievereniging heeft de selectie opnieuw om geduld moeten vragen. Los Che hebben een onmiddellijk tekort van zestien miljoen euro, het bedrag dat nodig is om de gehele technische staf en de spelers van hun maandelijkse honorarium te voorzien. Dat is overigens slechts een klein deel van de in totaal driehonderd miljoen euro schuld voor de roemruchte club uit de Sinaasappelstad.

Soriano verzekerde de spelers dat ze tussen het begin van de week en donderdag hun salaris zouden ontvangen, maar woensdagavond verklaarde vice-voorzitter Miguel Zorio dat die termijn niet kan worden gehaald. Wel beloofde hij dat het geld zo snel mogelijk zal worden overgemaakt, zoals dat ‘altijd het geval is geweest bij Valencia’.

Eén van de redenen voor de geldnood van de huidige vier van de Primera División is dat de club nog altijd geen koper heeft gevonden voor de grond waarop nu het Mestalla Stadion is gevestigd. Vanwege de financiële crisis hebben de Spanjaarden echter nog geen handelspartner kunnen vinden.
Een aantal jaren geleden nog finalist in de CL, nu dit
pi_65771659
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Messenga het volgende:

[..]

Een aantal jaren geleden nog finalist in de CL, nu dit
Die schuld komt niet uit het niets hoor
pi_65771694
Al is dit inderdaad wel een dieptepunt, het niet meer kunnen uitbetalen van salaris ed.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:51:45 #163
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65771720
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Al is dit inderdaad wel een dieptepunt, het niet meer kunnen uitbetalen van salaris ed.
Daarom de reactie dus ook.
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:48:40 #164
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_65779817
Ze zitten nog steeds met de grond van het Mestalla die ze niet verkocht krijgen, dat hangt als en molensteen op de begroting. Dat is het grootste probleem, daarnaast is er het wanbeleid van Soler de afgelopen jaren waarbij er miljoenen is gestoken in spelers die niet gebruikt worden.

Op dit blog staat overigens een lijstje met alle meuk die gekocht is de afgelopen 4 jaar, daar wordt je niet vrolijk van. http://valencia.theoffsid(...)since-2004-uggh.html

Wat ik alleen niet begrijp is waarom David Villa in een dergelijke situatie niet verkocht is voor een berg geld. Ja het is een van onze topspelers maar liever hem kwijt dan de club failliet, bovendien wordt er op dit moment te veel voor hem betaald omdat hij behoorlijk gehyped wordt. Dan zet je Vicente daar maar neer en hoop je dat die voor de verandering een keer een heel seizoen heel blijft .
pi_65781600
Voor sommige spelers is gewoon teveel neergelegd (Fernandes, Zigic). Spelers als Fiore,Corradi en Tavano hebben door omstandigheden nooit hun geld waargemaakt.
En dan heb je nog iemand als Joaquin. In die tijd was ik er wel blij mee, het was gewoon een erg goede speler. Maar achteraf is 25 miljoen gewoon wel wat veel, daarvoor is ie niet constant genoeg.

Verder zou ik Villa gewoon graag bij de club zien, maar alles liever dan een faillissement natuurlijk. Zelfde geldt voor Silva.

Maar wat zou het mooi zijn als die grond eens verkocht zou worden, want dat is het gewoon vooral.
Nieuwe stadion is er ook om de schulden af te lossen, maar als je het oude dan niet kwijt kunt, schiet dat niet op.
pi_65781659
Oh en over Soler. Tuurlijk, dat was echt wanbeleid, dat ben ik helemaal met je eens Tizitl. Maar hij pompte er wel veel geld in en aarzelde ook niet om 't uit te geven. Die had zoveel geld achter de hand, dan zou je denk ik nooit zover zijn gekomen dat je de salarissen niet kon uitbetalen. Al blijft zoiets gissen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:38:26 #167
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_65784151
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh en over Soler. Tuurlijk, dat was echt wanbeleid, dat ben ik helemaal met je eens Tizitl. Maar hij pompte er wel veel geld in en aarzelde ook niet om 't uit te geven. Die had zoveel geld achter de hand, dan zou je denk ik nooit zover zijn gekomen dat je de salarissen niet kon uitbetalen. Al blijft zoiets gissen.
Soler liet na 4 jaar anders wel deze enorme schuldenberg achter, die is echt niet van een half jaar onder Soriano hoor. Bovendien is er het afgelopen half jaar niet echt veel besteed.

Verder is het natuurlijk ook erg vervelend dat die grond van het mestalla door de kredietcrisis in waarde aan het dalen was. Daardoor klopt het plaatje straks ook bij verkoop niet meer.
pi_65798508
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Soler liet na 4 jaar anders wel deze enorme schuldenberg achter, die is echt niet van een half jaar onder Soriano hoor. Bovendien is er het afgelopen half jaar niet echt veel besteed.
Vandaar ook dat ik het wel wanbeleid noemde
quote:
Verder is het natuurlijk ook erg vervelend dat die grond van het mestalla door de kredietcrisis in waarde aan het dalen was. Daardoor klopt het plaatje straks ook bij verkoop niet meer.
Ik ben echt benieuwd hoe dat afloopt. Dat moet echt snel verkocht worden.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:26:24 #169
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_66709504
Schopje (zonder salaris!)

Nog steeds geen salaris en winnen doen ze ook niet erg veel de laatste tijd. Ook de laatste 2 miljoen transfergeld voor Renan Brito is niet betaald. Abiol lijkt zelfs een eenmansprotest gestart en schiet ze tegenwoordig in eigen doel

Overigens is Soriano inmiddels alle macht binnen de club ontnomen (maar blijft hij wel president ). Javier Gomes krijgt nu alle presidentiële macht (waaronder transferbeleid). Er is overigens ook nog steeds geen uitzicht op verkoop van het Mestalla.

Ik zie niet in hoe deze bende goed gaat komen

Overigens is er ook positief nieuws, Soler ( ) schijnt zijn aandelen te gaan verkopen dus das in ieder geval een prutser minder...
pi_67757199
quote:
'Armlastig Valencia wijst Maduro de deur'

De toekomst van Hedwiges Maduro is in het ongewisse. Door de financiële problemen bij de Spaanse topclub staat de Nederlander op de nominatie om te vertrekken, bericht AS zondag.

Het voortbestaan van Valencia is ernstig in gevaar. De club sloot vorige week een lening van 45 miljoen euro af bij de bank om de lopende kosten -zoals de bouw van het nieuwe stadion- te kunnen betalen.

Valencia heeft het dubbele van dat bedrag nodig om zijn toekomst op de lange termijn zeker te stellen. In plaats van de verkoop van sterspelers David Villa en Silva wil de Spaanse grootmacht enkele minder bekende namen laten gaan.

Daardoor staat Maduro, die wel een basisplaats heeft, op de nominatie om te vertrekken. Hetzelfde geldt voor Miguel, Manuel Fernandes, Joaquin, Emiliano Moretti, David Navarro en David Albelda. Een groot deel van die spelers is wekelijks belangrijk voor Valencia, maar volgens de clubleiding niet onmisbaar.

Het vertrek van het genoemde achttal hangt voor een groot deel samen met de prestaties van dit seizoen. Als kwalificatie voor de Champions Leagu wordt afgedwongen zijn de zorgen van Valencia gelijk een stuk lichter. Momenteel staat de club vijfde.
pi_67757422
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zo zonde, maar totaal mismanagement natuurlijk.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 6 april 2009 @ 13:39:03 #172
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_67757805
Op Fernandes en Maduro na leert die lijst niet eens kwaliteitsverlies op. Dus behalve die 2 hebben ze mijn zegen al blijft het met al die speculatie de vraag wat er van waar is.

Mismanagement is een deel van het probleem, deels is het ook gewoon botte pech. Ze zijn een stadion met 70:000 plaatsen aan het bouwen als vervanging voor het Mestalla wat gefinancierd wou worden door de verkoop van de grond van het oude Mestalla. Nu is er ook crisis in Spanje en is de grond van het huidige Mestalla veel minder waard gewonden waardoor ze nu met een gat van tientallen miljoenen zitten en een onverkoopbaar stuk grond.
  maandag 6 april 2009 @ 14:03:22 #173
234795 sezten
El genius
pi_67758671
Wel gewonnen, was wel nodig ook.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 6 april 2009 @ 14:45:01 #174
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_67760009
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:03 schreef sezten het volgende:
Wel gewonnen, was wel nodig ook.
Vorige week ook al gewonnen

Maar nu speelden ze ook weer eens echt goed en Abiol scoorde voor de verandering aan de goede kant
Ze zijn eindelijk betaald en het niveau schiet omhoog (al hielp het dat Marchena niet meedeed ).

Ook leuk dat de directe concurrenten allemaal verloren, dan helpt het ook wat meer. Nu nog 2 punten achter op Villareal en een champions league plek, al wordt het wel lastig aangezien we de hele top 4 nog krijgen.
pi_67761331
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Vorige week ook al gewonnen

Maar nu speelden ze ook weer eens echt goed en Abiol scoorde voor de verandering aan de goede kant
Ze zijn eindelijk betaald en het niveau schiet omhoog (al hielp het dat Marchena niet meedeed ).

Ook leuk dat de directe concurrenten allemaal verloren, dan helpt het ook wat meer. Nu nog 2 punten achter op Villareal en een champions league plek, al wordt het wel lastig aangezien we de hele top 4 nog krijgen.
Het zou qua financiën wel een stuk schelen als je die CL kan halen. Die inkomsten mis je dit jaar toch ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')