grote druk op het eind nog idd, maar de 1e helft was niet best.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft ook geen mazzel hoor. Twee keer paal, één keer lat en een bal van de lijn.
Nee, maar hij is jong en samen met Banega kan die best wel wat uitrichten. Heeft bij Ajax ook nooit een echte kans gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Einde carriere van Maduro.
Dat is toch geen aankoop die opeens een elftal doet draaien?
Hij heeft kansen genoeg gehad bij Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is jong en samen met Banega kan die best wel wat uitrichten. Heeft bij Ajax ook nooit een echte kans gehad.
Klinkt heel goed, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:52 schreef borisz het volgende:
Koeman wordt ontslagen
Gelukkig was Maduro nog wel duur voor het korte contract dat ie had lopen (dacht ik tenminste, hij had immers niet verlengd)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Slim om Banega en Maduro te halen.
Spelers die om de zelfde positie gaan strijden!
3 miljoen voor een half jaartje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gelukkig was Maduro nog wel duur voor het korte contract dat ie had lopen (dacht ik tenminste, hij had immers niet verlengd)
Wat een beleid ook weer
Ja, als je toch niet helemaal gezond bent, niet zo heel lang geleden flink in de schulden zat en nu plannen hebt voor een nieuw stadion.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
3 miljoen voor een half jaartje.
Als je toch teveel geld hebt te besteden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |