Ja , dat is dan appeltje eitje voor de GK.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar leren kennen toen Brian en Lieke plots naar een dagje DOB mochten samen. Quintin draaide daar toen op het feestje. Lieke had tegen iemand gezegd dat ze het wel een leuke jongen vond en voila daar stond opeens Quintin op de stoep.
2 opties:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat die slaapkamer deur nog niet is vervangen..
Jaja en de kindjes van God hebben voor kaarsjes gezorgdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Gaan ze nou echt in bad?
Die hond was straks zo kwaad op Huub, dat hij de hele tijd hapbeweging maakte, huub waarschuwde Micky als hij zou bijten dat hij hm een ,.. zou verkopen, Huub was trouwens erg boos en schreeuwde(was de scene met Lieke) en volgens mij kan die kattenmoordenaar daar niet tegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef BuffyJan het volgende:
Quitin is een beetje bang voor Dilana. Hij is meer een kattenmens.
Lieke zegt dat ie niet bang hoeft te zijn maar toch knijpt ie m n beetje
Kan me er wel iets bij voorstellen, grote hond, blaffen brr
is soms ook n beetje bang
Leuk he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Gaan ze nou echt in bad?
Heeft hij de watertemperatuur al gechecked?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
de badmeester heeft het er maar druk mee!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
de badmeester heeft het er maar druk mee!
Tenenkrommend....ik krijg er koude voeten van....jij ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Leuk he?
En dan Brian die Q instructies geeft over het afspoelen en afdrogen na het bad, lief hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |