Ik ben hem liever kwijt dan rijk. En op MP moet ik 9 euro dokken om hem kwijt te raken, heb ik ook geen zin in..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
zelfs als je 50 euro vraagt krijg je dat ervoorop marktplaats ook
Ja, je kan hem zo op komen halen. Zal alleen wel moeten op tijden en dagen dat de postbank open is om hem op naam te zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:19 schreef KitteKat het volgende:
Op te halen in Haarlem? Heb wel interessen..
Zelf ook een Neos met problemen....
Dat mag iemand anders dan doen. En tja op dit tijdstip kan hij toch niet op naam gezet worden dus dat is al lastig...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef metallicelmo het volgende:
inderdaad zet hem op marktplaats man, bieden vanaf 1 euro
moet je dan eens opletten, binnen een uur staat er een raar figuur met een busje voor de deur
PMquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ja, je kan hem zo op komen halen. Zal alleen wel moeten op tijden en dagen dat de postbank open is om hem op naam te zetten.
Laat maar per PM weten wanneer jij kan.
Scooters hebben nu ook een kenteken en dat gaat hetzelfde als bij een auto, die moet je ook op naam zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef Repeat het volgende:
Hoeft toch niet. Je kan dat ding toch gewoon in je schuur zetten zonder dat ie op naam staat ?
Omdat ik hem op 13-04-2007 heb laten schorsen, en je schorst hem voor een jaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef Killjoy het volgende:
Waarom geschorst tot 13-04-2008?
Kittekat is je voor, maar mocht het om een of andere reden met hem niet doorgaan dan ben jij de volgende op de lijst.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef Capio het volgende:
PM, heb interesse, evt maandag al opgehaald.
Ah dat wist ik nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:06 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Omdat ik hem op 13-04-2007 heb laten schorsen, en je schorst hem voor een jaar.
jij heb al een scooter, pauper.Deze heeft geeneens neonsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef junkiesietze het volgende:
is die er nog?
ik kan m morgenavond komen ophalen!
zie profiel voor email tevens ook msn!
ik heb er serieus intresse in! en kan m echt morgen zo ophalen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:53 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij heb al een scooter, pauper.Deze heeft geeneens neons
hoef je mij niet te vertellenquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:05 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik heb er serieus intresse in! en kan m echt morgen zo ophalen!
Komt ie met zijn eige scooter aanrijden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |