Gezellíg!quote:
Tja dat diegene blondt is zegt al genoegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
nu wel
je stond wél in het tel-lijstje met 2 stemmen, maar een bepaald blond persoon () heeft je niet mee-gekopieerd naar dit topic
evenals ZarGon bij de mensen met 2 stemmen bij de meest ondergewardeerde user
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tja dat diegene blondt is zegt al genoeg![]()
quote:Bedankt voor de melding, voel me zeer vereerd
Ja liever dat dan meest irritante oid, leuke smilies btwquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
graag gedaan bíjna aardigste user worden is altijd leuk
dat viel ons ook op ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:05 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso er is toch wel heel weinig gestemt .. bij sommige catagorien wint iemand met maar 1-2 stemmen??
Ik snap het ook niet helemaal waarom dat dan zo is ... is er niet gewoon ergens een lijst met catagorien en daar vul je gewoon voor alles iemand in ?quote:
wij hadden ook niet verwacht dat mensen maar 1 of 2 dingen in zouden vullen en de rest van het lijstje leeg zouden laten. volgend jaar komt dat duidelijker in de regels te staanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal waarom dat dan zo is ... is er niet gewoon ergens een lijst met catagorien en daar vul je gewoon voor alles iemand in ?je gaat toch niet voor maar 1 of 2 catagorien stemmen?
op bijna alle subsites hebben aankondigingen gestaan en in GC stonden de stemtopics helemaal bovenaan.quote:maarja heb zelf niet de moeite gedaan/werd me niet genoeg opgedrongen om te stemmen
Ik haalde het door de war met die miss en nog wat verkiezing ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
op bijna alle subsites hebben aankondigingen gestaan en in GC stonden de stemtopics helemaal bovenaan.
Dat je niet gestemd hebt, daar kan ik ook niks aan doen natuurlijk
daar kan ik ook niks aan doen hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik haalde het door de war met die miss en nog wat verkiezing ofzo
Wel!quote:
Alstu.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tel maar na!
MASD, alex & PNdanke
![]()
Oh joepsie, wat lief!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef Muck het volgende:
Liefste user:
Heel begrijpelijk met zo'n lief forum; deze award gaat naar maar liefst 7 users!Puntenslijpsel, Kuukske, Bluezz, Biancavia, Lobasca, Muck en theYoung1 hadden allemaal 2 stemmen
Ik ookquote:
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat ik het niet eens ben met mijn "aandachtsgeil" award lijkt me logisch maar ik had op zn minst wel verwacht dat ik een nominatie had gekregen voor mijn fotoboek... en dat nieteens :/
Hoe kijk je tegen de dorpsgek award aan dan? Compliment of ernstige belediging?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat ik het niet eens ben met mijn "aandachtsgeil" award lijkt me logisch maar ik had op zn minst wel verwacht dat ik een nominatie had gekregen voor mijn fotoboek... en dat nieteens :/
Dat vind ik niet zo erg, dorpsgekken zijn over het algemeen aardige mensen die gewoonweg niet in de massa passen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hoe kijk je tegen de dorpsgek award aan dan? Compliment of ernstige belediging?
ahwwwwwwquote:Op zondag 20 januari 2008 11:10 schreef master_X het volgende:
ik heb geen award ff huillie doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |