Kijk, daar heeft een mens wat aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef hugecooll het volgende:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305042-nl
Laatste versie van iTunes en alle updates van Microsoft geinstalleerd.. kan het dus niet aan liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef hugecooll het volgende:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305042-nl
Nu je het zegt!! Zag indd een raar proces van Intel matrix draaienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:55 schreef theboywonder het volgende:
Toevallig Intel matrix SATA spul erin zitten?
Dan ff die totaal updaten, kan anders gekke dingen doen in combinatie met itunes
Draai zelf ook vista totaal geupdate allerlaatste i-tunes totaal geen problemen. draait als een tierelier.
Overigens nog nooit problemen gehad met vista + itunes
iTunes is natuurlijk niet het meest efficiente windows programma wat er is maar vista zou het natuurlijk niet mogen laten resulteren in een BSOD om dan vervolgens de hele partitie te controleren en de internetverbinding eruit te gooienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:05 schreef Devrim_ het volgende:
Dus omdat iTunes niet fatsoenlijk is geprogrammeerd is Windows Vista kut?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:00 schreef snorfiets het volgende:
vista is de bom, half uurtje naar je eigen instellingen veranderen en ik heb alles wat ik wil!
Maar het is wel veilig op die manierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef de_sapje het volgende:
[..]
iTunes is natuurlijk niet het meest efficiente windows programma wat er is maar vista zou het natuurlijk niet mogen laten resulteren in een BSOD om dan vervolgens de hele partitie te controleren en de internetverbinding eruit te gooien
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:00 schreef snorfiets het volgende:
vista is de bom, half uurtje naar je eigen instellingen veranderen en ik heb alles wat ik wil!
Je heb van te voren nog waarschuwingen gekregen van vista dat de software niet compatible is. En dan toch door gaan. En dan ook nog eens gek vinden dat je een BSOD krijgtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef de_sapje het volgende:
[..]
iTunes is natuurlijk niet het meest efficiente windows programma wat er is maar vista zou het natuurlijk niet mogen laten resulteren in een BSOD om dan vervolgens de hele partitie te controleren en de internetverbinding eruit te gooien
Zijn gewoon kneusen die niet met pc's overweg kunnen ik heb net als jouw ook geen problemen en draai ook allerlei verschillende meuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:27 schreef Djarum het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen met vista voor een problemen hebben..
heb een computer staan met vista ultimate en een laptop met vista home.
Op beide draai ik allerlei meuk aan applicaties, breed uiteenlopend van grafische tools tot video editing tot games zoals call of duty 4. zelfs itunes, en de rest van de commerciele meuk die je je strot door word gedrukt bij gebruik van bepaalde apparaten werken prima
Nooooit problemen gehad.
vista
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |