abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55780217
Werkelijk ongelofelijk wat een baggerzooi is dat Vista zeg. Gisteren nieuwe iPod van een vriend geprobeerd te installeren op zijn Vista computer. 10x geprobeerd iTunes te openen maar steeds gelijk al de foutmelding dat het "Programma niet meer werkt" en er een "Oplossing wordt gezocht". Geen één keer heeft-ie natuurlijk een oplossing kunnen vinden.. uiteindelijk lukte het wel, maar het slepen van een filmpje naar de map "Films" in iTunes leverde een BSOD op. Na een herstart vond Vista het nodig om eens de C: partitie te controleren wat een klein uurtje duurde. Nog maar een keer proberen, en ja weer een BSOD. Maar dit x had t internet het ook begeven. Internet Explorer crashte direct bij het openen.
Ondertussen zat die gast gewoon te internetten op zn iPod. Dat ding werkt gewoon beter dan zn 3000eu kostende Vista computer
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:33:28 #2
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_55780224
dit kan op een hoop met alle andere vista bash topics.
Imperare sibi maximum imperium est
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:34:18 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_55780318
Het is denk ik meer een iTunes klaagtopic. iTunes .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:37:31 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55780330
quote:
Kijk, daar heeft een mens wat aan
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_55780394
quote:
Laatste versie van iTunes en alle updates van Microsoft geinstalleerd.. kan het dus niet aan liggen
pi_55780818
Toevallig Intel matrix SATA spul erin zitten?
Dan ff die totaal updaten, kan anders gekke dingen doen in combinatie met itunes

Draai zelf ook vista totaal geupdate allerlaatste i-tunes totaal geen problemen. draait als een tierelier.
Overigens nog nooit problemen gehad met vista + itunes
pi_55780931
vista is de bom, half uurtje naar je eigen instellingen veranderen en ik heb alles wat ik wil!
pi_55781017
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:55 schreef theboywonder het volgende:
Toevallig Intel matrix SATA spul erin zitten?
Dan ff die totaal updaten, kan anders gekke dingen doen in combinatie met itunes

Draai zelf ook vista totaal geupdate allerlaatste i-tunes totaal geen problemen. draait als een tierelier.
Overigens nog nooit problemen gehad met vista + itunes
Nu je het zegt!! Zag indd een raar proces van Intel matrix draaien
pi_55781038
Dus omdat iTunes niet fatsoenlijk is geprogrammeerd is Windows Vista kut?

pi_55781191
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:05 schreef Devrim_ het volgende:
Dus omdat iTunes niet fatsoenlijk is geprogrammeerd is Windows Vista kut?

iTunes is natuurlijk niet het meest efficiente windows programma wat er is maar vista zou het natuurlijk niet mogen laten resulteren in een BSOD om dan vervolgens de hele partitie te controleren en de internetverbinding eruit te gooien
pi_55781297
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:00 schreef snorfiets het volgende:
vista is de bom, half uurtje naar je eigen instellingen veranderen en ik heb alles wat ik wil!
pi_55781308
wat doen sommige mensen toch met hun systemen, ik vervuil em heel hard en ik heb tot nu toe een display driver gehad die gereset werd door vista (en daarna kon ik perfect doorwerken..)
pi_55781340
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef de_sapje het volgende:

[..]

iTunes is natuurlijk niet het meest efficiente windows programma wat er is maar vista zou het natuurlijk niet mogen laten resulteren in een BSOD om dan vervolgens de hele partitie te controleren en de internetverbinding eruit te gooien
Maar het is wel veilig op die manier
MIsschien een beetje erg overdone voor veel gebruikers maar voor n00bs is het ideaal
pi_55781358
Vista zuigt apenballen in de hel, voor de komende paar jaar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_55781478
Tja ... zei vroeger ook dat ik niet naar xp ging

Maar momentel ist gwn Kut ja
pi_55781558
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:00 schreef snorfiets het volgende:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_55781684
Ik snap echt niet wat mensen met vista voor een problemen hebben..

heb een computer staan met vista ultimate en een laptop met vista home.
Op beide draai ik allerlei meuk aan applicaties, breed uiteenlopend van grafische tools tot video editing tot games zoals call of duty 4. zelfs itunes, en de rest van de commerciele meuk die je je strot door word gedrukt bij gebruik van bepaalde apparaten werken prima

Nooooit problemen gehad.

vista
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:28:33 #19
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_55781728
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef de_sapje het volgende:

[..]

Je heb van te voren nog waarschuwingen gekregen van vista dat de software niet compatible is. En dan toch door gaan. En dan ook nog eens gek vinden dat je een BSOD krijgt
pi_55781888
Zijn gewoon paupers die niet met een pc overweg kunnen ze zouden eigenlijk net als bij auto rijden een soort pc rijbewijs moeten invoeren zonder die rijbewijs mag je geen pc kopen.
Al die kneusen heb vista nu al ruim half jaar nog nooit problemen gehad met iets en zelf met 64 bits xp ook nooit problemen gehad by the way
pi_55781946
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:27 schreef Djarum het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen met vista voor een problemen hebben..

heb een computer staan met vista ultimate en een laptop met vista home.
Op beide draai ik allerlei meuk aan applicaties, breed uiteenlopend van grafische tools tot video editing tot games zoals call of duty 4. zelfs itunes, en de rest van de commerciele meuk die je je strot door word gedrukt bij gebruik van bepaalde apparaten werken prima

Nooooit problemen gehad.

vista
Zijn gewoon kneusen die niet met pc's overweg kunnen ik heb net als jouw ook geen problemen en draai ook allerlei verschillende meuk.
pi_55782174
iPod veel te dure mp3 speler
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:48:56 #23
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_55782309
rechtermuis knop klikken op het proggie, dan als administrator openen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_55782669
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:37 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kijk, daar heeft een mens wat aan
Snel! Edit het weg! Dit is KLB, niet DIG!!
pi_55782705
Goh waarom heb ik nou geen problemen met Vista+iPod+iPhone?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')