Ze zeggen dat je die kunt oplossen in een badkuip gevuld met bepaalde schoonmaakmiddelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar waar laat ik dát lijk dan weer?
Neuh, daar heeft ze die 83 monsters van honden voor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef Q. het volgende:
Zou MUUS niet standaard een hoekje daarvoor hebben ingericht in het MUUShuis?
Al blijf je dan nog steeds met de botjes zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, daar heeft ze die 83 monsters van honden voor.
Maar chloor alleen heeft nog best lang nodig. Nu kan ik daar wc eend, Dreft, Andy en Biotex bij gooien, maar die dampen zijn dan ook onveilig voor mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je die kunt oplossen in een badkuip gevuld met bepaalde schoonmaakmiddelen.
Niet dat ik daar serieus interesse in heb of zo natuurlijk.
Twee nog maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, daar heeft ze die 83 monsters van honden voor.
Ik heb zo'n duistere kelderkast in de keuken. Zo eentje met een trapje naar beneden en een kruipruimte waar ik het lijk in kan verstoppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:59 schreef Tally het volgende:
Of de trapkast!
Nee, ik bedoel echt één middel. Was de een of andere allesreiniger. Gewoon 50 lter bij de Macro halen, onverdund in het bad en dan het lijk er bij. Na een paar dagen trek je de stop er uit en je hoeft je alleen nog maar discreet te ontdoen van het gebit en haren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar chloor alleen heeft nog best lang nodig. Nu kan ik daar wc eend, Dreft, Andy en Biotex bij gooien, maar die dampen zijn dan ook onveilig voor mij.
Ja, ik ook. Van een Belg dacht ikquote:Heb ik gehoord dan hè. *kuch*
oh, da's minderquote:Twee nog maar.. Eén middelgrote hond die 10 is en al schrikt van een harde scheet en een kleine die doof is, praktisch blind en ergens een hippe tumor verstopt heeft zitten in haar hoofd/nek.
Oh, natuurlijk. De schuur metquote:Maar ik heb altijd nog de schuur... muhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Nou ja, ik heb alleen een kruipruimte onder het huis, en die is gereserveerd voor de bkk's.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:01 schreef Misstique het volgende:
Een kelder is ook goed voor dit soort doeleinden, heb ik gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
is dat hetzelfde als de sm-zolder van danny en knorretjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, natuurlijk. De schuur met'gereedschap'
.
Met dat verschil dat er geen stop-woord wordt afgesproken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef just me het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als de sm-zolder van danny en knorretje
"Bananenvla, bananenvla, bananenvla!!!!"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er geen stop-woord wordt afgesproken.
*pets*.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef MUUS het volgende:
"Bananenvla, bananenvla, bananenvla!!!!"
"Niks mee te maken!"
Ik ben er al wel achter dat Windows Mobile 6 te vroeg is uitgekomen. Er is nogal wat software die niet goed werkt, of zelfs helemaal niet wil installeren. (MS reader, TomTom 5, OV reisplanner)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Zo HTC Tytn II besteld. Halo 3 is binnen en met een beetje mazzel dit weekend een fijne 40Inch LCD TV aanschaffen
.
Leuk een eindejaarsbonus.
MS reader gebruik ik niet, lees wel eens iets met PDF reader, TT6 werkt feilloos. OV reisplanner is onlinequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben er al wel achter dat Windows Mobile 6 te vroeg is uitgekomen. Er is nogal wat software die niet goed werkt, of zelfs helemaal niet wil installeren. (MS reader, TomTom 5, OV reisplanner)
Het gaskassie noemde mijn Opa en Oma dat altijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:29 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zo'n hok beneden waar ze vroeger brandhout in gooiden om droog te houden. Daar zit nu al 30 jaar een deksel op. Toen ik laatst het deksel optilde, zag ik niet alleen dat daar perfect een lijk in zou passen, maar ook dat er witte spinnen inzaten. Spinnen die nog nooit daglicht hadden gezien en fucking 10cm lijfjes hadden...met smerige beschimmelde poten....
Nu is mijn kelderkast het horrorverhaal voor vervelende kinderen. Zelf doe ik daar absoluut niet aan mee, (want kinderen bang maken is voor kneuzen) maar mijn broer doet het wel tegen zijn kinderen. Als 'grap'.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaskassie noemde mijn Opa en Oma dat altijd.
En wanneer we vervelend waren riep mn moeder dat ze ons er in zou stoppen als we niet stopte met vervelend zijn.
Natuurlijk hielp dat geen reet..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef MUUS het volgende:
Nu is mijn kelderkast het horrorverhaal voor vervelende kinderen. Zelf doe ik daar absoluut niet aan mee, (want kinderen bang maken is voor kneuzen) maar mijn broer doet het wel tegen zijn kinderen. Als 'grap'.
"Jongens, als jullie nou niet kappen stopt M. jullie in de kelderkast bij de spinnen."
En dan rennen ze allemaal gillend naar boven.. Ook die van mij.
. En die wéét notabene dat ik dat nooit zou doen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |