Ik wil sowieso wel weer meedoen, want ondanks dat ik genaaid ben door de organisatie (

) vond ik het een leuke bezigheid.
Alleen is het dubbelformat me nog niet helemaal duidelijk, want wat is de toegevoegde waarde hiervan? Het zorgt juist voor meer problemen omdat je dan afhankelijk bent van iemand die je in principe alleen hier spreekt. In het begin van het seizoen gaat dat misschien nog wel prima, maar vorig jaar zag je ook dat de input wat minder werd naarmate het jaar vorderde, waardoor het dubbelen kan leiden tot het uiteenvallen van het toernooi (wat zonde zou zijn).
In het nieuwe systeem kan het trouwens theoretisch dus ook voorkomen dat er helemaal niemand naar de tweede dag gaat omdat je niet meer tegen iemand speelt, maar puur voor jezelf? Als ik het goed begrijp wordt het dus meer een kwestie van puur voorspellen en het wedstrijdelement binnen de competitie wordt verwijderd.
Het is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik ben in elk geval blij dat je de organisatie weer op je wilt nemen en dat je ook nog eens creatief vooruitdenkt over andere mogelijkheden
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake