Ik wel, kon ik haar leven eens mooi op de kop zettenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:01 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zou voor geen goud willen ruilen, vooral niet in het weekend..
om zwanger te worden moet je sex met een man hebben... gatver.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik wel, kon ik haar leven eens mooi op de kop zetten
hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah arme ziel *aai over bol geeft*
En dat alleen omdat je hier wel aandacht krijgt en op MSN niet
Lees je die weblogs omdat je haar wil bezwangeren?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:21 schreef HansU het volgende:
[..]
om zwanger te worden moet je sex met een man hebben... gatver.
tsja, je hebt me helemaal doorzien!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lees je die weblogs omdat je haar wil bezwangeren?
Hij geeft nou juist nooit aandacht op MSN..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hahamja ik heb het toch vrij druk momenteel. Vlak na nieuwjaar breekt altijd de chaos uit
hoe wil je via weblogs iemand bezwangeren?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lees je die weblogs omdat je haar wil bezwangeren?
true true, maar das ook bij jou!! busted!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hij geeft nou juist nooit aandacht op MSN..
Is altijd ergens anders mee bezig die aap..
Goshhh..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:27 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
true true, maar das ook bij jou!! busted!
Ik wil lezen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ook een poging doen?
Na 2 seconden weggeklikt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef HansU het volgende:
[..]
krijgt ze ook eens bezoekers..
http://fanetjuh.hyves.nl/(...)gjes_rotterdam/RNwX/
ik heb hyves altijd op standaard weergave staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Na 2 seconden weggeklikt.
Rode achtergrond .. met blauwe dunne letters..![]()
Kut man vrouwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef Loontjah het volgende:
Mijn Fuji S5600 is al 5 weken onderweg wegens reparatie.
En nu nog eens 2 weken wachten op een bezorging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |