Ook al is het wat mindere kwaliteit, zeker wel mooi meegenomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verrek ja, ik krijg binnenkort ook eentje
Helemaal gratis
Moet voor een instantie een stuk schrijven over stagelopen in het bedrijf waar ik nu zit, met wat foto's, en mag na afloop de camera houden. Ben benieuwd wat voor camera het is
ik ben er merk gebonden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat las ikmaar als het zwaarder weegt om 1 telefoon te kunnen nemen ipv 2 dan om een nokia te hebben, meldde ik het even voor de zekerheid
Ja daarom, voor dat geld helemaalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ook al is het wat mindere kwaliteit, zeker wel mooi meegenomen
moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben er merk gebonden.
wil 2 nokia's met vodafone
Sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was eerst met mijn suggestie voor die nokia 1600 *stampvoet*
stampvoet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was eerst met mijn suggestie voor die nokia 1600 *stampvoet*
hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja joh!![]()
Beetje jammer dat het met studeren is![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef HansU het volgende:
En toen was het woensdagochtend een uurtje of half tien en was ik klaar en klaarwakker. Nu had ik weinig tot niets te doen deze dag, dus dat was een licht probleem. Maar dat werd opgelost met in bed blijven totdat ik vond dat ik er maar eens uit moest komen om de stad in te gaan.
sommige blogs zijn zo saai
nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:58 schreef HansU het volgende:
[..]
jep, je wilt niet met haar ruilen zeker?
Heb je het nu tegen mij?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
achja, 1 dagje is niet erg toch?
ik zou voor geen goud willen ruilen, vooral niet in het weekend..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
achja, 1 dagje is niet erg toch?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
En hij blijft die blogs maar lezen!
Nee hoorquote:
Aah arme ziel *aai over bol geeft*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |